elfi Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Forandret overskriften litt. Min bror er født denne dagen- Det gikk bra det også. Nå skal 40 årdagen feires ! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Forandret overskriften litt. Min bror er født denne dagen- Det gikk bra det også. Nå skal 40 årdagen feires ! Såg litt bedre ut det da. Håper dere får en fin feiring 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg tenker at det er premieredagen for nyinnspillingen av Omen, og at den helt sikkert kommer til å suge. Dæven! Nå begynner 3D-filmene å få bra ekkefter!! ;-) 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Grunnen til at man skal være redd for 06.6.06 er at 666 er Dyrets merke. Jeg tror ikke på eventyr (bibelen) så det bekymrer ikke meg. Ellers har jeg lært at man skriver det 06.6.06. Altså ikke 06 for måned, men bare 6. EllaJo skrev: At det er en helt vanlig tirsdag. Vi har jo overlevd 05.05.05, 04.04.04, 03.03.03 osv... Og 08.08.08 er Kristus sitt tall,kanskje det skjer omveltinger her på jorden den dagen Og 09.09.09 blir jo også en fin dag,hvis ikke det er et luretall,det kan jo 06.06.06 også være hvis man snur det på hode. Og man kan skrivd 06 med to desimaler 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Er det..uff..skummelt.. Liker ikke de filmene. Den første er skummel. En av de bedre grøsserne som finnes. Men nyinnspillingen blir nok som nyinnspillinger flest, og i så fall er den nok ikke engang verdt inngangsbilletten. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Den første er skummel. En av de bedre grøsserne som finnes. Men nyinnspillingen blir nok som nyinnspillinger flest, og i så fall er den nok ikke engang verdt inngangsbilletten. Ja det er nok noe i det ja Såg den første..er derfor jeg ikke liker dem,grøssss. 0 Siter
Gjest ekte satanister Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja, noen gruer seg. Mennesker som har kommet seg bort fra de virkelige satanistene her i verden. Ikke de som brenner kirker, men de andre som finnes. Det kan være en farlig dag for dem. Det finnes faktisk seriøse miljøer av satanister, og dette er ikke konspirasjonsterorier. På "merkedager" er de aktive. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg gruer meg vanvittig til den dagen. Egentlig ville jeg neppe brydd meg om det noe ellers. Men skal gjøre noe ekstra fælt da og kunne heller tenkt meg at det var en annen dato. men er ikke overtroisk da. Det skal gå bra den dagen. Tanker sendes stadig til oven om styrke og ro til deg i disse dagene og den dagen, og du gjør ditt. Det andre er utenfor dine hender. Klem 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg tenker at en jeg kjenner og Bjørn Borg blir 50 år 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja, noen gruer seg. Mennesker som har kommet seg bort fra de virkelige satanistene her i verden. Ikke de som brenner kirker, men de andre som finnes. Det kan være en farlig dag for dem. Det finnes faktisk seriøse miljøer av satanister, og dette er ikke konspirasjonsterorier. På "merkedager" er de aktive. Ja vet... Er derfor jeg er bekymret,ikke fordi jeg er overtroisk,,ja ja litt det og. Men såg på nyhetene at de skulle verne om kirker,det er jo for gale det da... De som brenner kirker er jo satanister. Mye rart ja... 0 Siter
Gjest ekte satanister Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja vet... Er derfor jeg er bekymret,ikke fordi jeg er overtroisk,,ja ja litt det og. Men såg på nyhetene at de skulle verne om kirker,det er jo for gale det da... De som brenner kirker er jo satanister. Mye rart ja... Jeg er ikke bekymret for min egen del, men jeg vet dessverre en del om virkelige satanistmiljø. (Ikke de som brenner kirker.) Disse vil ikke gi seg til kjenne på noen måte, da mister de sin "makt". Jeg vet om mennesker som har vokst opp i et slikt miljø og kommet seg ut, og historiene er så hårreisende at hadde det ikke kommet rapporter fra andre land som var temmelig like, ville ikke politiet trodd henne. Men de kan intet gjøre. Det er sirkler hvor folk har ulike oppgaver, og hvem som er innerst vet ikke de ytterste, men man vet det er mennesker "høyt på strå" i systemet. Også innen politiet. De har mange merkedager.Gjerne de kristne, hvor de vender på det som skjedde. Eller datoer med "magiske tall". Jeg hadde aldri trodd på det, hadde jeg ikke opplevd det på temmelig nært hold. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er ikke bekymret for min egen del, men jeg vet dessverre en del om virkelige satanistmiljø. (Ikke de som brenner kirker.) Disse vil ikke gi seg til kjenne på noen måte, da mister de sin "makt". Jeg vet om mennesker som har vokst opp i et slikt miljø og kommet seg ut, og historiene er så hårreisende at hadde det ikke kommet rapporter fra andre land som var temmelig like, ville ikke politiet trodd henne. Men de kan intet gjøre. Det er sirkler hvor folk har ulike oppgaver, og hvem som er innerst vet ikke de ytterste, men man vet det er mennesker "høyt på strå" i systemet. Også innen politiet. De har mange merkedager.Gjerne de kristne, hvor de vender på det som skjedde. Eller datoer med "magiske tall". Jeg hadde aldri trodd på det, hadde jeg ikke opplevd det på temmelig nært hold. Forstod det,at det ikke var kirkebrennerne du tenkte på. Men det ble bare så alvorlig da liksom,vet det finnes ekte satanister,og vet det finnes svart magi....og det vil jeg holde meg langt unna,for vet også at det er sterke krefter. Vet også at hvit magi finnes 0 Siter
Gjest ekte satanister Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Forstod det,at det ikke var kirkebrennerne du tenkte på. Men det ble bare så alvorlig da liksom,vet det finnes ekte satanister,og vet det finnes svart magi....og det vil jeg holde meg langt unna,for vet også at det er sterke krefter. Vet også at hvit magi finnes Ja, men egentlig tror jeg det er ganske få som vet at det finnes så seriøse satanistmiljø som det faktisk gjør enkelte steder. Og det er jo ingen grunn til å skremme bort folk, men det er ikke for ingenting at politiet sjekker ut om forsvunnede personer har vært i kontakt med slike miljø i endel tilfeller. 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja, men egentlig tror jeg det er ganske få som vet at det finnes så seriøse satanistmiljø som det faktisk gjør enkelte steder. Og det er jo ingen grunn til å skremme bort folk, men det er ikke for ingenting at politiet sjekker ut om forsvunnede personer har vært i kontakt med slike miljø i endel tilfeller. Kan du fortelle litt om de ekte satanistene - jeg ble nysgjerrig! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja, men egentlig tror jeg det er ganske få som vet at det finnes så seriøse satanistmiljø som det faktisk gjør enkelte steder. Og det er jo ingen grunn til å skremme bort folk, men det er ikke for ingenting at politiet sjekker ut om forsvunnede personer har vært i kontakt med slike miljø i endel tilfeller. Vet det...men folk som driver med hvit magi,vet det finnes svart magi. Og de vet at det ikke er barnestreker de holder på med der. Hørt noen historier jeg også. 0 Siter
Gjest huh? Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Og 08.08.08 er Kristus sitt tall,kanskje det skjer omveltinger her på jorden den dagen Og 09.09.09 blir jo også en fin dag,hvis ikke det er et luretall,det kan jo 06.06.06 også være hvis man snur det på hode. Og man kan skrivd 06 med to desimaler Hvorfor er 888 Kristus sitt tall? 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvorfor er 888 Kristus sitt tall? Vet ikke hvorfor jeg,leste det en plass. 0 Siter
Gjest ekte satanister Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Kan du fortelle litt om de ekte satanistene - jeg ble nysgjerrig! Mennesker jeg kjenner har hjulpet mennesker som har kommet ut av slike miljø. Over flere år. Gjentatte ganger voldtar de for å holde i sjakk. Dette er helt sikkert, siden de jeg kjenner har vært med vedkommende på legekontor flere ganger. Det er stygge saker også. De gjør det gjerne på en slik dag som er nevnt her, så da gjemmes de bort fra sin egne bolig. De har etterhvert lært seg hvilke dager som er verre enn andre. Dette er "fotsoldatenes" oppgave og de er ikke så høyt i systemet. Det er ekstremt mye incest i disse miljøene. På julaften har de omvendt feiring. De dreper et barn, foster som en motsats til Kristi fødsel. Dette er opplevd av mennesker som har kommet seg ut. Mennesker som hjelper har fått tilsendt bilder av bilene deres, hvor de står på ulike steder, også utenfor deres eget hjem. Slik sier de i fra at de har oversikt. I perioder kan de stille seg opp med en bil i flere timer. For å vise at de er der. Og her er det ikke paranoide mennesker vi snakker om altså. De er glade i kapper, ritualer, slanger, kristne symboler dreid. Og der er hierarki. Jeg vet politiet sitter på masse, men de har dårlige vitner i de som har kommet seg ut, skadet psykisk som de er. Til tross for klare beviser på gjentatte voldtekter. Det kom etterhvert så liknende historier fra lukkede miljøer i andre land at det begynte å gå opp for visse psykiater og politi at dette ikke bare var psykose. Disse miljøene er kjente, og med jevne mellomrom kan du lese om den typer miljø i viss deler av landet. Mennesker som har vært litt for langt inne i miljøet kan forsvinne. Noen har lagt så mye frem til politi, lege og andre hjelpere at de er "trygge", men holdes i sjakk med skremsel og vold. Dette blir bruddstykker, fordi jeg er redd for å skrive mer av flere hensyn. Heldigvis er det ikke mange av oss som kommer bort i disse miljøene. Og noen tror sikkert ikke på det som er skrevet her. Det kan jeg forstå. Men jeg har fulgt dette miljøet på sidelinjen i mange år. Det er ganske logisk at de jobber i det skjulte. Stod de frem som satanister, mister de den makten de har til å drive med det de vil. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Den første er skummel. En av de bedre grøsserne som finnes. Men nyinnspillingen blir nok som nyinnspillinger flest, og i så fall er den nok ikke engang verdt inngangsbilletten. jeg så trailer av den filmen. Syntes den så kul ut. Han ungen så skikkelig djevelsk ut..hehe.. nyinnspillinger kan være bra da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 jeg så trailer av den filmen. Syntes den så kul ut. Han ungen så skikkelig djevelsk ut..hehe.. nyinnspillinger kan være bra da. Jeg har ikke sett noen trailere, men det skal godt gjøres å gjenskape den uhyggen som fant sted i den originale filmen. Jeg håper jeg tar feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.