monass Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Aril Edvardsen i Troens Bevis (Sarons Dal) forklarer 666 i Joh. Åpenbaring med at Johannes var en jøde. Jødene skrev på hebraisk. I det hebraiske alfabet har hver bokstav også en tallverdi. I følge Edvardsen er tallet 6 en verdi for bokstaven w. Med andre ord; 666 er www (World Wide Web). Antikrist er selveste internett, og her er vi jo hver dag. De fleste overlever tilsynelatende dagene gjennom flere år her. Det vil nok være noe som skjer i satanistmiljøene, men muligens ikke noe vi andre i verden vil merke så tydelig...håper jeg :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har jeg overhode ikke tenkt på. Det blir vel en helt vanlig dag som alle andre. 0 Siter
org Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Mennesker jeg kjenner har hjulpet mennesker som har kommet ut av slike miljø. Over flere år. Gjentatte ganger voldtar de for å holde i sjakk. Dette er helt sikkert, siden de jeg kjenner har vært med vedkommende på legekontor flere ganger. Det er stygge saker også. De gjør det gjerne på en slik dag som er nevnt her, så da gjemmes de bort fra sin egne bolig. De har etterhvert lært seg hvilke dager som er verre enn andre. Dette er "fotsoldatenes" oppgave og de er ikke så høyt i systemet. Det er ekstremt mye incest i disse miljøene. På julaften har de omvendt feiring. De dreper et barn, foster som en motsats til Kristi fødsel. Dette er opplevd av mennesker som har kommet seg ut. Mennesker som hjelper har fått tilsendt bilder av bilene deres, hvor de står på ulike steder, også utenfor deres eget hjem. Slik sier de i fra at de har oversikt. I perioder kan de stille seg opp med en bil i flere timer. For å vise at de er der. Og her er det ikke paranoide mennesker vi snakker om altså. De er glade i kapper, ritualer, slanger, kristne symboler dreid. Og der er hierarki. Jeg vet politiet sitter på masse, men de har dårlige vitner i de som har kommet seg ut, skadet psykisk som de er. Til tross for klare beviser på gjentatte voldtekter. Det kom etterhvert så liknende historier fra lukkede miljøer i andre land at det begynte å gå opp for visse psykiater og politi at dette ikke bare var psykose. Disse miljøene er kjente, og med jevne mellomrom kan du lese om den typer miljø i viss deler av landet. Mennesker som har vært litt for langt inne i miljøet kan forsvinne. Noen har lagt så mye frem til politi, lege og andre hjelpere at de er "trygge", men holdes i sjakk med skremsel og vold. Dette blir bruddstykker, fordi jeg er redd for å skrive mer av flere hensyn. Heldigvis er det ikke mange av oss som kommer bort i disse miljøene. Og noen tror sikkert ikke på det som er skrevet her. Det kan jeg forstå. Men jeg har fulgt dette miljøet på sidelinjen i mange år. Det er ganske logisk at de jobber i det skjulte. Stod de frem som satanister, mister de den makten de har til å drive med det de vil. Takk for langt og informativt svar. Dette var jeg søtten ikke klar over. Hvor har hodet mitt vært? Men hva tror du vi "vanlige" - vi utenfor det miljøet - kan gjøre for de stakkarne som sitter fast i klisteret? Hvem er hjelperne til disse? Og hvorfor griper ikke politiet inn? Beklager alle spørsmålene, jeg ser du ikke vil forklare alt, av hensyn til flere. Dette respekterer jeg, naturligvis, så du svarer på det du ønsker. Mvh 0 Siter
Goliath Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kan ikke forstå hvorfor det skulle være noe spesielt ved den dagen - annet enn at datoen er enkel å huske...... 0 Siter
Gjest grøssoggru Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Da kommer nyversjonen av Omen på kino *glede seg* 0 Siter
willow Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 gruer meg. det kan du si. jeg skal ha presentasjon av masteroppgaven min den dagen. og muntlig. klokka 13! velger å tro at det betyr lykke dog. 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde håpet det skulle være noen bra konserter rundt om, men ser ikke ut som det blir noe.. Så blir vel sittende hjemme og lese til eksamen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tenker at jeg og mannen min har 14 års bryluppsdag den dagen. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Aril Edvardsen i Troens Bevis (Sarons Dal) forklarer 666 i Joh. Åpenbaring med at Johannes var en jøde. Jødene skrev på hebraisk. I det hebraiske alfabet har hver bokstav også en tallverdi. I følge Edvardsen er tallet 6 en verdi for bokstaven w. Med andre ord; 666 er www (World Wide Web). Antikrist er selveste internett, og her er vi jo hver dag. De fleste overlever tilsynelatende dagene gjennom flere år her. Det vil nok være noe som skjer i satanistmiljøene, men muligens ikke noe vi andre i verden vil merke så tydelig...håper jeg :-) Den tolkningen har jeg ikke hørt før www.hm. Eller kanskje Antikrist er sammensatt av alt det onde i verden,og Gud representerer det gode 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 gruer meg. det kan du si. jeg skal ha presentasjon av masteroppgaven min den dagen. og muntlig. klokka 13! velger å tro at det betyr lykke dog. Ja da kommer du nok til å huske den dagen,masse lykke til 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tenker at jeg og mannen min har 14 års bryluppsdag den dagen. Da får dere ha en fin dag Og grattis med det! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Mennesker jeg kjenner har hjulpet mennesker som har kommet ut av slike miljø. Over flere år. Gjentatte ganger voldtar de for å holde i sjakk. Dette er helt sikkert, siden de jeg kjenner har vært med vedkommende på legekontor flere ganger. Det er stygge saker også. De gjør det gjerne på en slik dag som er nevnt her, så da gjemmes de bort fra sin egne bolig. De har etterhvert lært seg hvilke dager som er verre enn andre. Dette er "fotsoldatenes" oppgave og de er ikke så høyt i systemet. Det er ekstremt mye incest i disse miljøene. På julaften har de omvendt feiring. De dreper et barn, foster som en motsats til Kristi fødsel. Dette er opplevd av mennesker som har kommet seg ut. Mennesker som hjelper har fått tilsendt bilder av bilene deres, hvor de står på ulike steder, også utenfor deres eget hjem. Slik sier de i fra at de har oversikt. I perioder kan de stille seg opp med en bil i flere timer. For å vise at de er der. Og her er det ikke paranoide mennesker vi snakker om altså. De er glade i kapper, ritualer, slanger, kristne symboler dreid. Og der er hierarki. Jeg vet politiet sitter på masse, men de har dårlige vitner i de som har kommet seg ut, skadet psykisk som de er. Til tross for klare beviser på gjentatte voldtekter. Det kom etterhvert så liknende historier fra lukkede miljøer i andre land at det begynte å gå opp for visse psykiater og politi at dette ikke bare var psykose. Disse miljøene er kjente, og med jevne mellomrom kan du lese om den typer miljø i viss deler av landet. Mennesker som har vært litt for langt inne i miljøet kan forsvinne. Noen har lagt så mye frem til politi, lege og andre hjelpere at de er "trygge", men holdes i sjakk med skremsel og vold. Dette blir bruddstykker, fordi jeg er redd for å skrive mer av flere hensyn. Heldigvis er det ikke mange av oss som kommer bort i disse miljøene. Og noen tror sikkert ikke på det som er skrevet her. Det kan jeg forstå. Men jeg har fulgt dette miljøet på sidelinjen i mange år. Det er ganske logisk at de jobber i det skjulte. Stod de frem som satanister, mister de den makten de har til å drive med det de vil. Det er jo et godt eksempel på å ikke bli trodd i psykiatrien,men bli satt merkelapp på "psykose",fordi det høres for banalt ut. Det må være frustrerende for dem som opplever dette. Akkuratt som for dem som opplever bortførelser av ufo,og andre ting,er jo "psykose" det også. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Da får dere ha en fin dag Og grattis med det! Tusen takk:) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Mennesker jeg kjenner har hjulpet mennesker som har kommet ut av slike miljø. Over flere år. Gjentatte ganger voldtar de for å holde i sjakk. Dette er helt sikkert, siden de jeg kjenner har vært med vedkommende på legekontor flere ganger. Det er stygge saker også. De gjør det gjerne på en slik dag som er nevnt her, så da gjemmes de bort fra sin egne bolig. De har etterhvert lært seg hvilke dager som er verre enn andre. Dette er "fotsoldatenes" oppgave og de er ikke så høyt i systemet. Det er ekstremt mye incest i disse miljøene. På julaften har de omvendt feiring. De dreper et barn, foster som en motsats til Kristi fødsel. Dette er opplevd av mennesker som har kommet seg ut. Mennesker som hjelper har fått tilsendt bilder av bilene deres, hvor de står på ulike steder, også utenfor deres eget hjem. Slik sier de i fra at de har oversikt. I perioder kan de stille seg opp med en bil i flere timer. For å vise at de er der. Og her er det ikke paranoide mennesker vi snakker om altså. De er glade i kapper, ritualer, slanger, kristne symboler dreid. Og der er hierarki. Jeg vet politiet sitter på masse, men de har dårlige vitner i de som har kommet seg ut, skadet psykisk som de er. Til tross for klare beviser på gjentatte voldtekter. Det kom etterhvert så liknende historier fra lukkede miljøer i andre land at det begynte å gå opp for visse psykiater og politi at dette ikke bare var psykose. Disse miljøene er kjente, og med jevne mellomrom kan du lese om den typer miljø i viss deler av landet. Mennesker som har vært litt for langt inne i miljøet kan forsvinne. Noen har lagt så mye frem til politi, lege og andre hjelpere at de er "trygge", men holdes i sjakk med skremsel og vold. Dette blir bruddstykker, fordi jeg er redd for å skrive mer av flere hensyn. Heldigvis er det ikke mange av oss som kommer bort i disse miljøene. Og noen tror sikkert ikke på det som er skrevet her. Det kan jeg forstå. Men jeg har fulgt dette miljøet på sidelinjen i mange år. Det er ganske logisk at de jobber i det skjulte. Stod de frem som satanister, mister de den makten de har til å drive med det de vil. Hmm du tenker ikke på Eva Lundgren sine bøker om dette? Jeg har nemlig lest dem og det du skriver om virker det som om du har fra lest fra henne? Eller har du PERSONLIG kjennskap til dette? 0 Siter
willow Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ja da kommer du nok til å huske den dagen,masse lykke til takk 0 Siter
Gjest ekte satanister Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hmm du tenker ikke på Eva Lundgren sine bøker om dette? Jeg har nemlig lest dem og det du skriver om virker det som om du har fra lest fra henne? Eller har du PERSONLIG kjennskap til dette? Jeg har ikke lest noen bøker om emnet eller fra henne. Dette er kjennskap gjennom andre som har vært personlig borte i "dette" eller personer som har vært i miljøet over lang tid. Jeg visste ikke at hun har skrevet bok/bøker om dette. Hva heter den/dem? Trodde hun skrev mer om hva mennesker gjorde i Guds navn. Men jeg vet ikke så mye om henne. 0 Siter
Gjest ekte satanister Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Takk for langt og informativt svar. Dette var jeg søtten ikke klar over. Hvor har hodet mitt vært? Men hva tror du vi "vanlige" - vi utenfor det miljøet - kan gjøre for de stakkarne som sitter fast i klisteret? Hvem er hjelperne til disse? Og hvorfor griper ikke politiet inn? Beklager alle spørsmålene, jeg ser du ikke vil forklare alt, av hensyn til flere. Dette respekterer jeg, naturligvis, så du svarer på det du ønsker. Mvh Jeg tror ikke vi kan gjøre noe. Jeg tror at noen mennesker som søker seg til slike miljøer ikke alltid vet om det er ekte vare de kommer til eller mer lefling med det okkulte, ungdomssatanisme, nysgjerrighet rundt det. Men det ville egentlig vært rart hvis det ikke fantes mennesker som dyrker det onde eller "Satans makt" på et annet og dypt plan. Hjelperene er vel i ulike typer hjelpeapparat, formelt og mer uformelt. Det er vel psykiatrien som er de første de kommer i kontakt med gjerne, de som er vokst opp i miljøet, skadet som de er. Og andre miljøer som har funksjoner hvor de hjelper mennesker, lønnet eller frivillig. Og det er ingenting i veien for at disse menneskene er psykotiske og dypt skadd heller, og at det de sier i starten blir tatt for å være en del av psykosen. Etter lengre tid kan det gradvis gå opp for hjelpere at det er noe mer. Svært skjermede miljøer hvor makten går i ringer utover er vanskelige å gjøre noe med. Jeg er litt paranoid når det gjelder dette emnet. Hvis noen forstår hvem som skriver kan de forstå hvem det snakkes om. Det ønsker jeg ikke skal skje, for det har jeg ingen rett til. Så jeg vil ikke skrive noe mer nå. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har ikke lest noen bøker om emnet eller fra henne. Dette er kjennskap gjennom andre som har vært personlig borte i "dette" eller personer som har vært i miljøet over lang tid. Jeg visste ikke at hun har skrevet bok/bøker om dette. Hva heter den/dem? Trodde hun skrev mer om hva mennesker gjorde i Guds navn. Men jeg vet ikke så mye om henne. Jo hun har skrevet om det også. Både om syke ting i Guds Navn og syke ting gjort i satanistiske miljøer. Har lest noen av de bøkene og jammen er det sykt. Det er så sprøtt at det er hinside all fatteevne. Barna forklare hva de måtte gjøre og hva som ble gjort. Mye incest, dreping og bisarre syke ting. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tenker at en jeg kjenner og Bjørn Borg blir 50 år Jøss, er'n blitt sååå gammel han og? Sannelig godt at det ikke er bare jeg som blir eldre for hvert år ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.