Gå til innhold

Kjeder meg og gidder ikke legge meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er på denne tiden av døgnet jeg er i mitt ess :-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det er på denne tiden av døgnet jeg er i mitt ess :-)

enig, men ikke i dag -- dessuten ..morgendagen osv... jobb..

Skrevet

enig, men ikke i dag -- dessuten ..morgendagen osv... jobb..

Mange slike hensyn å ta. Jeg har 4 unger som krever meg om morgenen, men jeg sitter gjerne oppe litt bare for å nyte stillheten.

Skrevet

Jeg også! Stod opp klokka 06.00 i dag, så jeg burde være stuptrøtt. Men det er så deilig å sitte her helt alene..

Gjest heffalumpen
Skrevet

Mange slike hensyn å ta. Jeg har 4 unger som krever meg om morgenen, men jeg sitter gjerne oppe litt bare for å nyte stillheten.

Ja den stillheten der er nødvendig for å overleve. Vet akkurat hva du mener!

Skrevet

Jeg kommer hjemm fra jobb, sovner på sofaen, er oppe til langt på natt.- Opp igjen klokka 06.30, jobbe, hjem å sove på sofaen....Å slik gjekk no dagan

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg kommer hjemm fra jobb, sovner på sofaen, er oppe til langt på natt.- Opp igjen klokka 06.30, jobbe, hjem å sove på sofaen....Å slik gjekk no dagan

uffda - er det sånn hver dag da? Hørtes ikke så gøy ut nei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...