Gå til innhold

Hvorfor holder noen seg borte fra DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Hvorfor holder noen seg borte fra DOL? Hvorfor er det slik at ikke hele befolkningen er på DOL? Hva er det som gjør at noen ikke er her?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

6

• flisa

4

• Gyda

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Opinion
Skrevet

Ærlig talt, du begynner å bli ganske så slitsom nå.

Gjest a survivor
Skrevet

Kan du utdype det?

Gjest a survivor
Skrevet

De har ikke funnet denne siden enda.

Hvorfor har de ikke funnet siden ennå?

Skrevet

- Mangel på internett?

- Manglende kunnskap om hvordan man bruker en PC?

- De har ikke oppdaget at DOL finnes?

Gjest dilly
Skrevet

Hvorfor har de ikke funnet siden ennå?

Alle vennene deres er skap-dolere, og dermed får de aldri vite om den gjennom venner. Og de har aldri hatt noen pussige symptomer som de hadde behov for å få sjekket ut på internett.

Skrevet

Det fenger sikkert ikke alle, da vet du. Kanskje det blir for overflatisk for noen.

Selv trives jeg godt med litt overflatiskhet, jeg leser mye tung litteratur, og trenger å bruke tankene på noe som ikke er pedagogisk riktig eller finkulturelt. *S*

Dessuten er det mange fantastiske personer her. Og svar på det aller meste.

Gjest mer enn nok
Skrevet

Kan du utdype det?

Ta en opptelling over hvor mange innlegg du har skrevet og hvor mange tråder du har startet de siste 24 timer og de forrige 24 timer.

Mangler du totalt selvinnsikt i at folk blir møkk lei av deg?

Skrevet

Ta en opptelling over hvor mange innlegg du har skrevet og hvor mange tråder du har startet de siste 24 timer og de forrige 24 timer.

Så lenge innleggene er vennlige og hyggelige, ser jeg ikke noe galt å legge inn mange innlegg. Gjør du?

Hopp heller over innlegg du ikke er interessert i.

Gjest Opinion
Skrevet

Kan du utdype det?

Man trenger ikke utdype en slik uttalelse for folk med normale sosiale antenner.

Skjerp deg!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes flere av trådene til a survivor har utviklet seg til morsomme diskusjoner.

Så hun må gjerne holde på en stund til, så lenge hun unnlater å svare seg selv i innlegg etter innlegg.

Gjest a survivor
Skrevet

Regn ut antall innlegg jeg har skrevet og antall tråder jeg har startet, delt på totalt antall innlegg og totalt antall startede tråder siste 48 timer.

Gjest a survivor
Skrevet

Så lenge innleggene er vennlige og hyggelige, ser jeg ikke noe galt å legge inn mange innlegg. Gjør du?

Hopp heller over innlegg du ikke er interessert i.

Takk for støtten!

Gjest a survivor
Skrevet

Man trenger ikke utdype en slik uttalelse for folk med normale sosiale antenner.

Skjerp deg!

Hva slags måte er det å uttale seg til folk på?

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg synes flere av trådene til a survivor har utviklet seg til morsomme diskusjoner.

Så hun må gjerne holde på en stund til, så lenge hun unnlater å svare seg selv i innlegg etter innlegg.

Tusen takk for støtten!

Gjest Calóni
Skrevet

Det fenger sikkert ikke alle, da vet du. Kanskje det blir for overflatisk for noen.

Selv trives jeg godt med litt overflatiskhet, jeg leser mye tung litteratur, og trenger å bruke tankene på noe som ikke er pedagogisk riktig eller finkulturelt. *S*

Dessuten er det mange fantastiske personer her. Og svar på det aller meste.

Som ikke er pedagogisk riktig? :o Hva tror du foreldrene på småbarnsforumet tror om deg nå? *humre*

Gjest Personifica
Skrevet

Nå får du f... meg ta deg sammen! Hvem tror du at du er?? Det er mange her som vil ha seg frabedt den tonen din!

Gjest a survivor
Skrevet

Hvis du tror at jeg ligger nede, så er det feil. Det et i motgang man blir sterk.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tusen takk for støtten!

Bare hyggelig :)

Jeg syns du muntrer opp her på Åpent!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...