Gå til innhold

Hvorfor holder noen seg borte fra DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Støtter deg jeg også :)

Men det tror jeg du vet,liker folk med ulike nyanser,kjipt om alle var helt like.

Det hadde blitt kjedelig det!!!

Tusen takk, Lysglimt! Du har vært der for meg hele tiden med ditt glimt av lys. Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

6

• flisa

4

• Gyda

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Opinion
Skrevet

Kan du begrunne det?

Det faktum at du ber om en begrunnelse for å reagere negativt på din adferd her inne, vitner om....

Jeg mistenker at du ikke har det særlig bra, men folk er inne er neppe de rette til å hjelpe deg ut av krisen.

Gjest Personifica
Skrevet

Støtter deg jeg også :)

Men det tror jeg du vet,liker folk med ulike nyanser,kjipt om alle var helt like.

Det hadde blitt kjedelig det!!!

Leser nedover tråden. Ingen fare. Du behøver ikke bekymre deg for at du skal få skylden for noe nå. Dette dreier seg ene og alene om Opinion og lei av deg. Selv om du mener noe annet, respekterer det, håper jeg at disse to blir utestengt.

Gjest a survivor
Skrevet

Når jeg startet denne tråden, så var det jo for å finne ut hvorfor vi _er_ her, sett fra en annen synsvinkel...

...nemlig sett fra de som ikke har oppdaget DOL ennå... eller ikke har opplevd ting i livet sitt som gjør at man havner her.. eller de som har opplevd ting i livet sitt.. men som ikke havner her likevel.. hvor er de liksom?

Gjest a survivor
Skrevet

Det faktum at du ber om en begrunnelse for å reagere negativt på din adferd her inne, vitner om....

Jeg mistenker at du ikke har det særlig bra, men folk er inne er neppe de rette til å hjelpe deg ut av krisen.

Det er din mening om saken.

Gjest Personifica
Skrevet

Kan ikke du bare legge på? Du er uønsket.

Gjest a survivor
Skrevet

Leser nedover tråden. Ingen fare. Du behøver ikke bekymre deg for at du skal få skylden for noe nå. Dette dreier seg ene og alene om Opinion og lei av deg. Selv om du mener noe annet, respekterer det, håper jeg at disse to blir utestengt.

Jeg håper ikke at noen blir utestengt. Vi må læres å omgås hverandre.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Tusen takk, Lysglimt! Du har vært der for meg hele tiden med ditt glimt av lys. Tusen takk!

Tusen takk selv,det var fint sakt,godt å høre det :)

Liker deg,det er jo derfor.

Ha en god natt :)

Skrevet

"Jeg mistenker at du ikke har det særlig bra, men folk er inne er neppe de rette til å hjelpe deg ut av krisen."

Det hjelper neppe at du slenger med leppa (eller slenger fingrene bortover tastaturet?).

Gjest togli
Skrevet

Folk som "ikke har det særlig bra" blir neppe bedre av at andre hakker på dem.....

Gjest a survivor
Skrevet

"Jeg mistenker at du ikke har det særlig bra, men folk er inne er neppe de rette til å hjelpe deg ut av krisen."

Det hjelper neppe at du slenger med leppa (eller slenger fingrene bortover tastaturet?).

Nå må dere ikke kjøre så hardt mot Opinion da!

Det fortjener ikke Opinion.

Opinion må behandles fint, mener nå jeg.

Gjest togli
Skrevet

Uups, vi tenkte visst det samme ;-)

Gjest a survivor
Skrevet

Folk som "ikke har det særlig bra" blir neppe bedre av at andre hakker på dem.....

Men da må ikke vi hakke på Opinion heller...

Vi må heller stille spørsmål... det er aristotelisk...

Gjest Personifica
Skrevet

Det må man gjøre seg fortjent til. Slapp av. Det er jeg som står for dette. Du får ikke skylden for at jeg er fobanna. :)

Gjest a survivor
Skrevet

unnskyld, det å stille spørsmål er ikke aristotelisk... så langt derifra... :) aristoteles var jo den rake motsetning.. han systematiserte jo :) kategoriserte alt han kom over :) Skikkelig diagnostiker :)

det å stille spørsmål er sokratisk :)

Sånn er det :)

Og nå har det blitt sommer! Det er 1. juni 2006!!

Så bra da.... Nytt håp....!

Gjest a survivor
Skrevet

Det må man gjøre seg fortjent til. Slapp av. Det er jeg som står for dette. Du får ikke skylden for at jeg er fobanna. :)

Time will show ;)

Gjest togli
Skrevet

Men det er lov å prøve å "oppdra" folk litt...iallefall bittelitt ;-)

Gjest Opinion
Skrevet

Uten en viss selvinnsikt, og en porsjon alminnelig folkeskikk, så er slike som henne/han fortapt. Syns ikke vi her inne skal påta oss terapiansvar.

Gjest Opinion
Skrevet

Uten en viss selvinnsikt, og en porsjon alminnelig folkeskikk, så er slike som henne/han fortapt. Syns ikke vi her inne skal påta oss terapiansvar.

Skrevet

Joda, du har jo rett. *titter beskjemmet ned, sparker litt forfjamset i sanda*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...