Gå til innhold

Hvorfor holder noen seg borte fra DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Uten en viss selvinnsikt, og en porsjon alminnelig folkeskikk, så er slike som henne/han fortapt. Syns ikke vi her inne skal påta oss terapiansvar.

Vi er ikke terapauter, bare medmennesker. Det at folk er så forskjellige spriter bare opp her inne :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

6

• flisa

4

• Gyda

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest douglas
Skrevet

Noe lærer man av år med kamp mot systemet :)

Godt å høre at jeg har flere med meg enn mot her på dette forumet iallefall :)

Men det snåle er at jeg er presis den samme personen på det andre forumet :)

Det viser vel bare at psykiatri og meg ikke hører sammen :)

Tusen takk for gode ord!!!

synes av og til innleggene dine på åpent om andre ting på psykiatri virker veldig påtatt. Som du prøver veldig sterkt å skrive om andre ting og få oppmerksomhet på den måten,ikke fordi du faktisk er innteresert i det du skriver om

Gjest Personifica
Skrevet

Joda, du har jo rett. *titter beskjemmet ned, sparker litt forfjamset i sanda*

Hehe!

Gjest Lysglimt
Skrevet

Uten en viss selvinnsikt, og en porsjon alminnelig folkeskikk, så er slike som henne/han fortapt. Syns ikke vi her inne skal påta oss terapiansvar.

Sa du folkeskikk?

Se hvem som snakker..snu pila til deg selv tenker jeg,det er sånn man får selvinnsikt :)

Skrevet

Søstra mi var her et par måneder for flere år siden - men hun gadd ikke mer. Hun kalte seg Sister Jane. Hun liker å snakke med folk og jobbe, når hun ser en pc hun - rar dame :)

Skrevet

Søstra mi var her et par måneder for flere år siden - men hun gadd ikke mer. Hun kalte seg Sister Jane. Hun liker å snakke med folk og jobbe, når hun ser en pc hun - rar dame :)

*Huske Sister Jane*

Hun var artig hun :-) Du får hilse!

Gjest Opinion
Skrevet

Sa du folkeskikk?

Se hvem som snakker..snu pila til deg selv tenker jeg,det er sånn man får selvinnsikt :)

Denne "overleveren" ville i RL fått betegnelsen "manglende folkeskikk. Er ikke dette RL?

Skrevet

*Huske Sister Jane*

Hun var artig hun :-) Du får hilse!

Det skal jeg gjøre! :)

Gjest Personifica
Skrevet

Denne "overleveren" ville i RL fått betegnelsen "manglende folkeskikk. Er ikke dette RL?

Og du da?

Gjest Lysglimt
Skrevet

Forstår ikke hvorfor ikke folk bare kan akseptere hverandre som de er,hvorfor ikke folk kan være mere inkluderende..

se litt gjennom fingrene om nødvendig,og ikke henge seg opp i alt,det minner om perfeksjonisme,men hvem er vel perfekt?

Gjest Personifica
Skrevet

Forstår ikke hvorfor ikke folk bare kan akseptere hverandre som de er,hvorfor ikke folk kan være mere inkluderende..

se litt gjennom fingrene om nødvendig,og ikke henge seg opp i alt,det minner om perfeksjonisme,men hvem er vel perfekt?

Jeg er så enig. Fatter virkelig ikke at folk kan oppføre seg på denne måten. Det er nødt til å være et utslag av manglende intelligens.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Jeg er så enig. Fatter virkelig ikke at folk kan oppføre seg på denne måten. Det er nødt til å være et utslag av manglende intelligens.

Vet ikke det da....

Uvitenhet vil jeg kalle det.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Når jeg startet denne tråden, så var det jo for å finne ut hvorfor vi _er_ her, sett fra en annen synsvinkel...

...nemlig sett fra de som ikke har oppdaget DOL ennå... eller ikke har opplevd ting i livet sitt som gjør at man havner her.. eller de som har opplevd ting i livet sitt.. men som ikke havner her likevel.. hvor er de liksom?

Jeg tipper at de som ikke er her enten ikke er så interessert i å kommunisere med nye, interessante mennesker via internett, eller så befinner de seg på andre fora.

Egentlig er det litt av en revolusjon, det her... Ikke så mange år siden dette var utenkelig.

Jeg synes det er utrolig berikende å ha denne muligheten. Verden blir liksom litt større på den måten.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det fenger sikkert ikke alle, da vet du. Kanskje det blir for overflatisk for noen.

Selv trives jeg godt med litt overflatiskhet, jeg leser mye tung litteratur, og trenger å bruke tankene på noe som ikke er pedagogisk riktig eller finkulturelt. *S*

Dessuten er det mange fantastiske personer her. Og svar på det aller meste.

Overflatisk, du liksom?

Her diskuterer man i absolutt alle nyanser. Og det flotte er at man selv kan velge hva slags temaer og tråder man gidder å engasjere seg i.

Det finnes en tid for alt...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

- Mangel på internett?

- Manglende kunnskap om hvordan man bruker en PC?

- De har ikke oppdaget at DOL finnes?

Let's spread the word...

(hi-hi!)

(forresten har jeg absolutt ingen planer om å oute meg selv...Og det er det kanskje ikke så mange andre her inne som har, heller. Tror de fleste må oppdage denne siden selv, gitt...)

Gjest Personifica
Skrevet

Vet ikke det da....

Uvitenhet vil jeg kalle det.

En kombinasjon. Kanskje mest uvitenhet , som du sier, faktisk.

Skrevet

Overflatisk, du liksom?

Her diskuterer man i absolutt alle nyanser. Og det flotte er at man selv kan velge hva slags temaer og tråder man gidder å engasjere seg i.

Det finnes en tid for alt...

Ja, og de tyngste trådene hopper jeg glatt over. Jeg engasjerer meg i den grad jeg selv vil, i likhet med alle andre. Bruker dette som underholdning i stedet for tv.

Lærerikt er det også, har fått masse tips om dette og hint.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja, og de tyngste trådene hopper jeg glatt over. Jeg engasjerer meg i den grad jeg selv vil, i likhet med alle andre. Bruker dette som underholdning i stedet for tv.

Lærerikt er det også, har fått masse tips om dette og hint.

Helt enig. Nyttig og morsomt.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...