Gå til innhold

Hvorfor holder noen seg borte fra DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper ikke at noen blir utestengt. Vi må læres å omgås hverandre.

Jammen er du romslig!

All honnør!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

6

• flisa

4

• Gyda

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikke vet jeg, men bra er det i alle fall.

LOL!

Det beste svaret så langt!

Gjest for feig til å ha nick i dag.
Skrevet

Jammen er du romslig!

All honnør!

Han er vel romslig fordi han er blitt utestengt fra psykiatri, nå trygler han webmaster om å få komme inn igjen. Han er vel for at gud og hvermann skal få ytre seg og forsure dol.

Gjest a survivor
Skrevet

Han er vel romslig fordi han er blitt utestengt fra psykiatri, nå trygler han webmaster om å få komme inn igjen. Han er vel for at gud og hvermann skal få ytre seg og forsure dol.

Det du skriver stemmer ikke.

Gjest a survivor
Skrevet

Joda, du har jo rett. *titter beskjemmet ned, sparker litt forfjamset i sanda*

Neida, var ikke meningen å si noe galt til deg nå da :) Takk for alt du har skrevet!! :)

Gjest a survivor
Skrevet

Uten en viss selvinnsikt, og en porsjon alminnelig folkeskikk, så er slike som henne/han fortapt. Syns ikke vi her inne skal påta oss terapiansvar.

Når alt kommer til alt, så tror jeg at min folkeskikk ikke står tilbake for så veldig mange andre i dette landet.

Gjest a survivor
Skrevet

Men det er lov å prøve å "oppdra" folk litt...iallefall bittelitt ;-)

Det er jeg enig i :)

Gjest a survivor
Skrevet

Denne "overleveren" ville i RL fått betegnelsen "manglende folkeskikk. Er ikke dette RL?

Dette er VL=Virtual Life.

Gjest a survivor
Skrevet

Dette er VL=Virtual Life.

Men selvsagt er også VL inneholdt i RL.

Gjest a survivor
Skrevet

Forstår ikke hvorfor ikke folk bare kan akseptere hverandre som de er,hvorfor ikke folk kan være mere inkluderende..

se litt gjennom fingrene om nødvendig,og ikke henge seg opp i alt,det minner om perfeksjonisme,men hvem er vel perfekt?

Minner mer om at man har et kanskje ubevisst ønske om å styre og kontrollere andre mennesker.

Gjest a survivor
Skrevet

synes av og til innleggene dine på åpent om andre ting på psykiatri virker veldig påtatt. Som du prøver veldig sterkt å skrive om andre ting og få oppmerksomhet på den måten,ikke fordi du faktisk er innteresert i det du skriver om

Ikke for å få oppmerksomhet fra andre nei, når det gjelder Åpent. Isåfall er det en ubevisst prosess. Men det er selvsagt gledelig når endel av de trådene jeg starter utvikler seg i god retning slik de gjør. Det å bli sett er for de fleste mennesker en god ting.

Men når det gjelder Psykiatri, så har du helt rett. Der søker jeg oppmerksomhet, for å bli sett på de overgrepene som ble begått.

Gjest a survivor
Skrevet

Vi er ikke terapauter, bare medmennesker. Det at folk er så forskjellige spriter bare opp her inne :-)

Og det er medmennesker vi trenger.

Gjest a survivor
Skrevet

Ja, og de tyngste trådene hopper jeg glatt over. Jeg engasjerer meg i den grad jeg selv vil, i likhet med alle andre. Bruker dette som underholdning i stedet for tv.

Lærerikt er det også, har fått masse tips om dette og hint.

Godt poeng - det å bruke dette som tv - faktisk! Her er både komi, reality, kunnskap, nyheter og sladder. Og kanskje mest dokumentar.

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg tipper at de som ikke er her enten ikke er så interessert i å kommunisere med nye, interessante mennesker via internett, eller så befinner de seg på andre fora.

Egentlig er det litt av en revolusjon, det her... Ikke så mange år siden dette var utenkelig.

Jeg synes det er utrolig berikende å ha denne muligheten. Verden blir liksom litt større på den måten.

Hvilke andre fora enn DOL og VGnett finnes? men tilnærmelsesvis samme innhold og mengde som Åpent?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ta en opptelling over hvor mange innlegg du har skrevet og hvor mange tråder du har startet de siste 24 timer og de forrige 24 timer.

Mangler du totalt selvinnsikt i at folk blir møkk lei av deg?

Hvis du blir lei, kan du jo bare hoppe over de trådene, og finne noen andre...

"Folk blir lei"? Så vidt jeg kan se, er det ganske mange som blir engasjert i trådene til a survivor?

:-?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hvilke andre fora enn DOL og VGnett finnes? men tilnærmelsesvis samme innhold og mengde som Åpent?

Jeg vet egentlig ikke. Har bare hørt at det finnes.

Dvs - det finnes i hvert fall tematiske forum rundt omkring. Men sannsynligvis må det vel også være flere à la åpent forum?

Er ikke så bevandret, dessverre.

Men at mange holder seg til forumer hvor de har en særinteresse, er jeg i hvert fall helt sikker på.

Gjest prust
Skrevet

Det er vel mange som ikke vet om DOL, vil jeg tro. Jeg har ikke lyst til å treffe min nærmeste nabo her, eller min beste venninne eller min mor eller min søster her....Derfor snakker jeg ikke så mye om DOL til andre :-)

Skrevet

Hvorfor kjører ikke alle Toyota? Hvorfor spiser ikke alle fiskekaker til middag i dag?

Skrevet

Uten en viss selvinnsikt, og en porsjon alminnelig folkeskikk, så er slike som henne/han fortapt. Syns ikke vi her inne skal påta oss terapiansvar.

Tenk om noen gidder!

Skrevet

TV2 Nettavisen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...