Gå til innhold

Hvorfor holder noen seg borte fra DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er endel som er for late. De ligger på sofaen og ser på tvkassa isteden ;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

6

• flisa

4

• Gyda

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De har ikke funnet denne siden enda.

Jeg håper da ingen i min omgangskrets finner dol. Dol vil jeg ha for meg sjæl sammen med de som jeg har blitt kjent med her inne.

Gjest a survivor
Skrevet

Hvis du blir lei, kan du jo bare hoppe over de trådene, og finne noen andre...

"Folk blir lei"? Så vidt jeg kan se, er det ganske mange som blir engasjert i trådene til a survivor?

:-?

Så jeg har noe å tilby denne verden eller?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Så jeg har noe å tilby denne verden eller?

Ja, det mener jeg absolutt.

Uansett er jo det en gi-ta-greie. Hvis noen blir lei, kan det være en ærlig sak - og det kan jo gjelde for oss alle, at ikke alle liker det vi skriver.

Men så lenge du får interessert respons, er jo innleggene dine i alle fall velkomne. Sure oppstøt a la det vi leste over her, har jeg ingen sans for... Er man lei, eller evt. bare uinteressert, kan man nøye seg med å skygge banen.

Det gjelder for hver og en å prøve seg fram og finne sin form. Kanskje du faktisk har funnet din?

Uansett følger jeg ikke med her hver eneste dag - så jeg kan ikke si meningen min om alt du har skrevet (og det er sikkert mye). Men de tingene jeg har lest fra deg har vært interessante spørsmål som får folk til å mimre og reflektere over saker og ting, og det synes jeg er kjempebra!

Stay cool!

;-)

Gjest a survivor
Skrevet

Ja, det mener jeg absolutt.

Uansett er jo det en gi-ta-greie. Hvis noen blir lei, kan det være en ærlig sak - og det kan jo gjelde for oss alle, at ikke alle liker det vi skriver.

Men så lenge du får interessert respons, er jo innleggene dine i alle fall velkomne. Sure oppstøt a la det vi leste over her, har jeg ingen sans for... Er man lei, eller evt. bare uinteressert, kan man nøye seg med å skygge banen.

Det gjelder for hver og en å prøve seg fram og finne sin form. Kanskje du faktisk har funnet din?

Uansett følger jeg ikke med her hver eneste dag - så jeg kan ikke si meningen min om alt du har skrevet (og det er sikkert mye). Men de tingene jeg har lest fra deg har vært interessante spørsmål som får folk til å mimre og reflektere over saker og ting, og det synes jeg er kjempebra!

Stay cool!

;-)

Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...