Gå til innhold

Vi har vært på Mark Knopfler-konsert! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dorthe og jeg.

Den var BRA! -men kunne godt vært uten den Harris-dama.

Vi lurte på om det bare var oss to fra DOL der i kveld? :D

Videoannonse
Annonse
thinkerbell
Skrevet

uten emmylou?? er du gal? hun er jo fabelaktig. har du ikke hørt wrecking ball skiva?

Skrevet

uten emmylou?? er du gal? hun er jo fabelaktig. har du ikke hørt wrecking ball skiva?

Det blir liksom så VELDIG "cøntri-cøntri" - jeg liker beste når Mark spiller solo med litt trøkk. :)

Skrevet

Marl Knopfler er veldig bra, men det er jaggu "hu der Harris dama" også :-)

thinkerbell
Skrevet

Det blir liksom så VELDIG "cøntri-cøntri" - jeg liker beste når Mark spiller solo med litt trøkk. :)

jeg orker heller ikke country men wrecking ball er mer folk-rock. men med den stemmen hun har så kunne hun ha synget nærmest hva som helst spør du meg. de passer bra sammen, misunner dere den konserten :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fikk dere dratt fram ligherne? :)

Skrevet

Jeg røyker ikke -og Dorthe hadde det for travelt med å fikle med mob'en -vi så 2 lightere i hele salen!

Skrevet

Marl Knopfler er veldig bra, men det er jaggu "hu der Harris dama" også :-)

Syns du ikke hun har veldig "skingrende" stemme? alt blir jo likt jo! :)

thinkerbell
Skrevet

jeg orker heller ikke country men wrecking ball er mer folk-rock. men med den stemmen hun har så kunne hun ha synget nærmest hva som helst spør du meg. de passer bra sammen, misunner dere den konserten :-)

sunget heter det

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg røyker ikke -og Dorthe hadde det for travelt med å fikle med mob'en -vi så 2 lightere i hele salen!

Men han spilte låta?

Skrevet

Syns du ikke hun har veldig "skingrende" stemme? alt blir jo likt jo! :)

Jeg har en del CDer med henne og har vært på to eller tre konserter og synes hun har en flott stemme, men som du sier: Hun kan bli litt vel "køntri" noen ganger. Et par av CDene med henne spiller jeg aldri, andre spiller jeg ganske ofte.

Skrevet

Mannen til ei på jobben var der. ;-) Men han kan definitivt ikke kalles en doler.

Ellers kan du da ikke mene at "Harris-dama" var til overs? Hun har da en så flott stemme ...

Skrevet

Mannen til ei på jobben var der. ;-) Men han kan definitivt ikke kalles en doler.

Ellers kan du da ikke mene at "Harris-dama" var til overs? Hun har da en så flott stemme ...

Syns hun er masete jeg :)

Skrevet

Jeg har en del CDer med henne og har vært på to eller tre konserter og synes hun har en flott stemme, men som du sier: Hun kan bli litt vel "køntri" noen ganger. Et par av CDene med henne spiller jeg aldri, andre spiller jeg ganske ofte.

Jeg liker godt C&W - men helst den "gamle sorten", jeg da :) Johnny Cash, Chet Atkins etc. - det som faren min hørte på. Sånn ellers så liker jeg Supertramp......og instrumentaler.

Skrevet

Ingen hadde lightere. Det vi så mest av, var den blå skjermen på alle mobilene som tok bilder, lyd og videoopptak ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen hadde lightere. Det vi så mest av, var den blå skjermen på alle mobilene som tok bilder, lyd og videoopptak ;o)

Latterlig av ham å droppe brothers in arms.

Den eneste gode låta han noensinne har sunget! :)

Skrevet

Latterlig av ham å droppe brothers in arms.

Den eneste gode låta han noensinne har sunget! :)

Han har mange gode og konserten var såååå bra bortsett fra at det ble litt mye køntri innimellom:o)

Og at de hadde laget scenelyset slik at det var umulig å ta et eneste bilde hvor noen av dem kunne sees.

Men fine plasser fikk vi, så vi skimtet såvidt trynene deres og emmylous stripete cowboyboots :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...