flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Dorthe og jeg. Den var BRA! -men kunne godt vært uten den Harris-dama. Vi lurte på om det bare var oss to fra DOL der i kveld? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 uten emmylou?? er du gal? hun er jo fabelaktig. har du ikke hørt wrecking ball skiva? 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 uten emmylou?? er du gal? hun er jo fabelaktig. har du ikke hørt wrecking ball skiva? Det blir liksom så VELDIG "cøntri-cøntri" - jeg liker beste når Mark spiller solo med litt trøkk. 0 Siter
Simen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Marl Knopfler er veldig bra, men det er jaggu "hu der Harris dama" også :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det blir liksom så VELDIG "cøntri-cøntri" - jeg liker beste når Mark spiller solo med litt trøkk. jeg orker heller ikke country men wrecking ball er mer folk-rock. men med den stemmen hun har så kunne hun ha synget nærmest hva som helst spør du meg. de passer bra sammen, misunner dere den konserten :-) 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Fikk dere dratt fram ligherne? Jeg røyker ikke -og Dorthe hadde det for travelt med å fikle med mob'en -vi så 2 lightere i hele salen! 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Marl Knopfler er veldig bra, men det er jaggu "hu der Harris dama" også :-) Syns du ikke hun har veldig "skingrende" stemme? alt blir jo likt jo! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 jeg orker heller ikke country men wrecking ball er mer folk-rock. men med den stemmen hun har så kunne hun ha synget nærmest hva som helst spør du meg. de passer bra sammen, misunner dere den konserten :-) sunget heter det 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg røyker ikke -og Dorthe hadde det for travelt med å fikle med mob'en -vi så 2 lightere i hele salen! Men han spilte låta? 0 Siter
Simen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Syns du ikke hun har veldig "skingrende" stemme? alt blir jo likt jo! Jeg har en del CDer med henne og har vært på to eller tre konserter og synes hun har en flott stemme, men som du sier: Hun kan bli litt vel "køntri" noen ganger. Et par av CDene med henne spiller jeg aldri, andre spiller jeg ganske ofte. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Mannen til ei på jobben var der. ;-) Men han kan definitivt ikke kalles en doler. Ellers kan du da ikke mene at "Harris-dama" var til overs? Hun har da en så flott stemme ... 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Mannen til ei på jobben var der. ;-) Men han kan definitivt ikke kalles en doler. Ellers kan du da ikke mene at "Harris-dama" var til overs? Hun har da en så flott stemme ... Syns hun er masete jeg 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Jeg har en del CDer med henne og har vært på to eller tre konserter og synes hun har en flott stemme, men som du sier: Hun kan bli litt vel "køntri" noen ganger. Et par av CDene med henne spiller jeg aldri, andre spiller jeg ganske ofte. Jeg liker godt C&W - men helst den "gamle sorten", jeg da Johnny Cash, Chet Atkins etc. - det som faren min hørte på. Sånn ellers så liker jeg Supertramp......og instrumentaler. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Fikk dere dratt fram ligherne? Ingen hadde lightere. Det vi så mest av, var den blå skjermen på alle mobilene som tok bilder, lyd og videoopptak ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ingen hadde lightere. Det vi så mest av, var den blå skjermen på alle mobilene som tok bilder, lyd og videoopptak ;o) Latterlig av ham å droppe brothers in arms. Den eneste gode låta han noensinne har sunget! 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Latterlig av ham å droppe brothers in arms. Den eneste gode låta han noensinne har sunget! Han har mange gode og konserten var såååå bra bortsett fra at det ble litt mye køntri innimellom:o) Og at de hadde laget scenelyset slik at det var umulig å ta et eneste bilde hvor noen av dem kunne sees. Men fine plasser fikk vi, så vi skimtet såvidt trynene deres og emmylous stripete cowboyboots ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.