org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 - og det er helt fint det, altså! Opp med ei hand den som er trønder og tør å fortelle det! *løfter høyrehanda - drikker med den venstre* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg -bor- iallfall i Trondheim, selv om jeg ikke er trønder. Teller det? 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg -bor- iallfall i Trondheim, selv om jeg ikke er trønder. Teller det? Nei - du er innvandrer 0 Siter
org Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Jeg -bor- iallfall i Trondheim, selv om jeg ikke er trønder. Teller det? Gi meg navn og fullstendig adresse, så kommer jeg tilbake til saken. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Gi meg navn og fullstendig adresse, så kommer jeg tilbake til saken. Caloni Makaroni, Paranoiaveien 7, 7000 Trondheim Er jeg trønder, eller hva? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Æævvoo!! ;-) *Hehe* Har mange ganger lurt på hvordan "jeg også" har blitt forvrengt til "ævå!" ) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 *Hehe* Har mange ganger lurt på hvordan "jeg også" har blitt forvrengt til "ævå!" ) Ja min lille sønn på 2 har nå blitt "ævo"-frelst!... Til tross for at hans mor egentlig har et mer østlandsk tonefall... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.