Gjest Calóni Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 hva smaker de egentlig? saft? eller er det bare bittelittegranne smak i de? Forestill deg at du spiser tomt et beger med skogsbæryoghurt. Fyll det opp med vann, la stå i fem minutter, og hell det over på flaske. Vips, der har du Olden med skogsbærsmak! 0 Siter
Prozak Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Men lavt kaloriinnhold er ikke det samme som sunt. Selvfølgelig er det sunnere enn brus, men vi vet enda ikke hva kunstige søtningsstoffer gjør med kroppen vår. Utover det at de øker faren for diabetes, fordi kroppen tror det er vanlig sukker og produserer insulin. Imsdal med smak er egentlig bare saft uten farge. Jeg husker ikke hva som var av søtningsstoffer i det, så skal jeg ikke si noe om. Det er uansett mye, mye mindre enn i lettbrus. Skal man være virkelig streng i bruken "sunn", så er det jo nesten ingenting som er sundt. Men her var poenget at dette er mye, mye, mye, mye sunnere enn brus. "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tok feil når jeg svarte deg - jeg tenkte på Olden med smak. Imsdal har jeg smakt én gang, husker ikke hvilken smak, og det smakte helt grusomt. Olden derimot, smaker som tynn/svak saft. Det er ikke tilsatt kunstige søtningsstoffer, men litt fruktose. "..............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Men lavt kaloriinnhold er ikke det samme som sunt. Selvfølgelig er det sunnere enn brus, men vi vet enda ikke hva kunstige søtningsstoffer gjør med kroppen vår. Utover det at de øker faren for diabetes, fordi kroppen tror det er vanlig sukker og produserer insulin. Imsdal med smak er egentlig bare saft uten farge. Jeg tok feil - jeg tenkte på Olden. Det er tilsatt fruktose, og ikke aspartam. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.