Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lenge i alle fall. Dette er den mest irriterende formen for reklameforstyrrelser jeg har vært ute for: se i høyre side av skjermen. Der raser det ned en kremtube over noe skrift som beveger på seg. Har det i synsfeltet uansett om jeg vil eller ei.

Hvorfor må det være sånn? Skal DOL reklamefinansieres slik at alle brukerne til slutt skremmes bort?

Fysj, klag, klag, klag....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

8

• Gyda

7

• Simen

6

• Prozak

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skaff deg et skikkelig adblocker-program. Jeg bruker Norton Internet security og ser ikke en eneste reklame.

Skrevet

Jeg har i lengre tid klart å fortrenge blant annet den fallende kremtuben.

Det gikk helt fint, til du minnet meg på det. *S*

Skrevet

Skaff deg et skikkelig adblocker-program. Jeg bruker Norton Internet security og ser ikke en eneste reklame.

Jeg har også Norton. Hvor finner jeg reklameblokkeren?

Skrevet

Hmm bruker f-secure og blokkerer noe i firefox. Ingen reklame hos meg, verken på siden, over eller under :)

Skrevet

Så lenge folk insisterer på å ikke tenke selv, men bruke internet explorer, så blir det neppe noe bedre :-)

".............................................."

Skrevet

Jeg har også Norton. Hvor finner jeg reklameblokkeren?

Åpne NIS ved å høyreklikke på ikonet på oppgavelinjen. Velg "Norton Protection Center", "Web Browsing" og aktiver adblocker der.

Skrevet

Åpne NIS ved å høyreklikke på ikonet på oppgavelinjen. Velg "Norton Protection Center", "Web Browsing" og aktiver adblocker der.

Skift gjerne browser fra IE til Firefox også, men Norton sin adblocker funker her på DOL med IE også.

Skrevet

Så lenge folk insisterer på å ikke tenke selv, men bruke internet explorer, så blir det neppe noe bedre :-)

".............................................."

Tenke sjæl og mene - måtte stå for det du sa...

Men har man null peiling på data, så har man null peiling.

Jeg vet kanskje mer om... øh - tja...ammeinnlegg... enn deg! *hopper triumferende på stolen*

Men hva annet bør brukes, mener du?

Jeg har fått med meg at du er flink med sånt.

Skrevet

Skift gjerne browser fra IE til Firefox også, men Norton sin adblocker funker her på DOL med IE også.

Det der browser tror jeg vi legger på hylla, du. Jeg skjønner ikke gresk.

Skrevet

Tenke sjæl og mene - måtte stå for det du sa...

Men har man null peiling på data, så har man null peiling.

Jeg vet kanskje mer om... øh - tja...ammeinnlegg... enn deg! *hopper triumferende på stolen*

Men hva annet bør brukes, mener du?

Jeg har fått med meg at du er flink med sånt.

Det er to browsere for PC som er brukbare: Firefox og Opera. Jeg vil si at de to er ganske like i "kvalitet". Selv foretrekker jeg Firefox, da Opera har gått bort fra mye av det de skrøt av (og som faktisk var veldig bra) i starten. Hvis du er vant til Internet Explorer, så er Firefox i tillegg ganske likt i utseende.

"..........................................."

Skrevet

Det er to browsere for PC som er brukbare: Firefox og Opera. Jeg vil si at de to er ganske like i "kvalitet". Selv foretrekker jeg Firefox, da Opera har gått bort fra mye av det de skrøt av (og som faktisk var veldig bra) i starten. Hvis du er vant til Internet Explorer, så er Firefox i tillegg ganske likt i utseende.

Ok. Finnes det på norsk det der firefox? For det er jeg avhengig av, altså.

Skrevet

Takk skal du ha. Jeg bruker jo dette programmet, men hadde ikke sett denne innstillingen.

Må innrømme at jeg lette litt før jeg fant frem, men det ser ut til å virke.

Skrevet

Friefox finnes på norsk. www.mozilla.com Velg norsk versjon dersom den ikke kommer opp automatisk. Men jeg tror neppe du blir kvitt alle reklamer med kun å bytte til Firefox. Uansett får du en bedre og , ikke minst, sikrere nettleser.

Skrevet

Firefox finnes på norsk, du kan laste ned fra www.firefox.no

:-)

Skrevet

Det der browser tror jeg vi legger på hylla, du. Jeg skjønner ikke gresk.

Har svart deg en annen plass i tråden. Browser = nettleser.

Skrevet

Jeg vet ikke med Firefox - tviler på det. Men Opera får du på Norsk - du må bare laste ned og installere språkfilene.

"............................................."

Skrevet

Se der - noen visste mer enn meg :-)

"............................................"

bugge -jenta
Skrevet

Kan jeg spørre deg om et kattespørsmål? Uten at du flyr i taket. Jeg tar sjansen, for jeg vil gjerne ha flere argumenter enn dem jeg selv har.

Jeg er litt irritert, fordi noen skal ta en av kattungene våre, og jeg jar sagt tolv uker, slik jeg alltid gjør. Tar de to har jeg vel gitt vekk i uke elleve. Men nå skal de på død og lib ga han når han er 8 mnd. gammel, og jeg sier dte er for tidlig. Han trenger søskenene, og moren sin, og moren er ikke ferdig med ham. Da sier de at i dette spesielle tilfellet er det best at han er så liten, side det er to voksne rasekatter i en leilighet i huset, og to fra før hos de som vil ha den tredje. De påstår det er best for alle at katten er minst mulig, og jeg synes det høres meningsløst ut. Den ene rasekatten blir så lett stresset, og hun har veldig greie på kattestell siden hun har rasekatter må jeg vite..

Det spiller vel en mye større rolle for min kattunge at den er stor nok, enn om de får den om noen få uker. Den er da plenty liten da, og ingen trussel mot fire store katter.

Eller finnes det liksom unntak fra regelen? Jeg har tenkt å ringe ned til veterinær for å høre i dette spesielle tilfellet, men de får den ike nå når den er 8 mnd, men de synes jeg er vanskelig.

Kan du please svare meg, uten leksjoner om det vi er uenige om? Det jeg ønsker er gode argumenter som jeg kan slå i hodet på denne rasekattviteren.

Ingen presser meg til å gi fra meg en kattunge før jeg synes det er riktig. Finnes det noen gang eksepler på at det er bedre at de er litt små? Jeg kan ikke forstå det når jeg ser på dette vakre kullet mitt. De er ikke ferdige med hverandre.

Ellers har kattene det bra der.

Please ikke la oss krangle nå.

Jeg spør deg om et faglig råd til tross for uenigheter om mangt. Du er fri til å la være å svare. Men har du vært borte i noe liknende, og har gode faglige begrunnelser er det det jeg er etter.

Skrevet

Med det samme du er på mozilla.com, kan du med fordel laste ned Thunderbird epostprogram også. Den er mye sikrere enn Outlook eller Outlook Express. I tillegg har den et glimrende spamfilter og er svært enkel å bruke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...