Simen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg solgte to billetter til Knopfler/Harris-konserten i kveld. Sendte dem onsdag 24. pr. oppkrav til et postkontor på Sørlandet. I dag hadde de enda ikke kommet fram! Jeg har ringt posten og mottaker har sjekket og dobbeltsjekket med sitt postkontor, men nei. Posten lovte at de skulle være der på mandag. Pokker ta! 0 Siter
Atene Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ifølge loven er det vel strengt tatt kjøper som bærer den risikoen - hvis du solgte som privatperson? 0 Siter
Simen Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Ifølge loven er det vel strengt tatt kjøper som bærer den risikoen - hvis du solgte som privatperson? Jeg visste ikke at kjøper var ansvarlig, men det betyr ingenting egentlig. Jeg var tvertimot så grei at jeg skyndet meg til Spektrum og skaffet ham to nye, (men litt dårligere) billetter. Det kunne ikke falle meg inn å være så kjip at jeg ville forlange at han skulle betale for en vare han ikke fikk. Men det er j.. surt å tape så mye penger! Jeg skal skrive en pokker så sur mail til posten senere bare for å fortelle dem hva jeg mener om slikt. Jeg får ikke erstatning. Da måtte jeg sendt billettene som verdipost. 0 Siter
org Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg visste ikke at kjøper var ansvarlig, men det betyr ingenting egentlig. Jeg var tvertimot så grei at jeg skyndet meg til Spektrum og skaffet ham to nye, (men litt dårligere) billetter. Det kunne ikke falle meg inn å være så kjip at jeg ville forlange at han skulle betale for en vare han ikke fikk. Men det er j.. surt å tape så mye penger! Jeg skal skrive en pokker så sur mail til posten senere bare for å fortelle dem hva jeg mener om slikt. Jeg får ikke erstatning. Da måtte jeg sendt billettene som verdipost. Det var pent gjort av deg å kjøpe nye billetter! 0 Siter
Simen Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Det var pent gjort av deg å kjøpe nye billetter! Jeg syntes så synd på han fyren som hadde bestilt hotell og planlagt en fin tur til Oslo sammen med kona. Det kostet ikke meg noe ekstra å kjøpe nye billetter og han ble veldig glad. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg syntes så synd på han fyren som hadde bestilt hotell og planlagt en fin tur til Oslo sammen med kona. Det kostet ikke meg noe ekstra å kjøpe nye billetter og han ble veldig glad. Det skulle vært flere som deg!!! Skikkelig snilt og omtenksomt var det ) 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det skulle vært flere som deg!!! Skikkelig snilt og omtenksomt var det ) Simen er sikkert bare sånn 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Simen er sikkert bare sånn Og flere skulle bare vært sånn. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Tar det SÅ lang tid? Jeg forstår godt at du er irritert! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Simen er sikkert bare sånn Han er det. ) Fikk gave fra ham jeg da poden ble født! Fra 2-3 stykker til her inne også faktisk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.