Gå til innhold

Tapte 860,- på treg postgang! .-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte to billetter til Knopfler/Harris-konserten i kveld. Sendte dem onsdag 24. pr. oppkrav til et postkontor på Sørlandet. I dag hadde de enda ikke kommet fram! Jeg har ringt posten og mottaker har sjekket og dobbeltsjekket med sitt postkontor, men nei. Posten lovte at de skulle være der på mandag. Pokker ta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge loven er det vel strengt tatt kjøper som bærer den risikoen - hvis du solgte som privatperson?

Skrevet

Ifølge loven er det vel strengt tatt kjøper som bærer den risikoen - hvis du solgte som privatperson?

Jeg visste ikke at kjøper var ansvarlig, men det betyr ingenting egentlig. Jeg var tvertimot så grei at jeg skyndet meg til Spektrum og skaffet ham to nye, (men litt dårligere) billetter. Det kunne ikke falle meg inn å være så kjip at jeg ville forlange at han skulle betale for en vare han ikke fikk.

Men det er j.. surt å tape så mye penger! Jeg skal skrive en pokker så sur mail til posten senere bare for å fortelle dem hva jeg mener om slikt.

Jeg får ikke erstatning. Da måtte jeg sendt billettene som verdipost.

Skrevet

Jeg visste ikke at kjøper var ansvarlig, men det betyr ingenting egentlig. Jeg var tvertimot så grei at jeg skyndet meg til Spektrum og skaffet ham to nye, (men litt dårligere) billetter. Det kunne ikke falle meg inn å være så kjip at jeg ville forlange at han skulle betale for en vare han ikke fikk.

Men det er j.. surt å tape så mye penger! Jeg skal skrive en pokker så sur mail til posten senere bare for å fortelle dem hva jeg mener om slikt.

Jeg får ikke erstatning. Da måtte jeg sendt billettene som verdipost.

Det var pent gjort av deg å kjøpe nye billetter!

Skrevet

Det var pent gjort av deg å kjøpe nye billetter!

Jeg syntes så synd på han fyren som hadde bestilt hotell og planlagt en fin tur til Oslo sammen med kona. Det kostet ikke meg noe ekstra å kjøpe nye billetter og han ble veldig glad.

Skrevet

Jeg syntes så synd på han fyren som hadde bestilt hotell og planlagt en fin tur til Oslo sammen med kona. Det kostet ikke meg noe ekstra å kjøpe nye billetter og han ble veldig glad.

Det skulle vært flere som deg!!! Skikkelig snilt og omtenksomt var det :o)

Skrevet

Det skulle vært flere som deg!!! Skikkelig snilt og omtenksomt var det :o)

Simen er sikkert bare sånn :)

Skrevet

Og flere skulle bare vært sånn. :-)

hare1365380455
Skrevet

Tar det SÅ lang tid? Jeg forstår godt at du er irritert!

Skrevet

Han er det. :o) Fikk gave fra ham jeg da poden ble født! Fra 2-3 stykker til her inne også faktisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...