Gjest er ikke helt seg selv :-/ Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 De siste dagene har "urinveisåpningen" vært øm når jeg tørker meg etter toalett besøk og sånn. Ikke svie etter urinering. Idag tidlig var det litt blod på papiret(veldig lite). Hva kan dette være da?? Veit dette hadde passet bedre på et annent forum, men størst trafikk på åpent forum føler jeg......og så er det jo ÅPENT da.............. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Kanskje den er småpissed på deg fordi du kaller den for "dåsa mi"? Hadde jeg kalt kølla mi for noe sånt hadde den protestert høylydt den også. 0 Siter
Gjest er ikke helt seg selv :-/ Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kanskje den er småpissed på deg fordi du kaller den for "dåsa mi"? Hadde jeg kalt kølla mi for noe sånt hadde den protestert høylydt den også. Hehe... nei du, dette er noe jeg kom på for øyeblikket. Så pissed kan ???? ikke være 0 Siter
Gjest er ikke helt seg selv :-/ Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hehe... nei du, dette er noe jeg kom på for øyeblikket. Så pissed kan ???? ikke være Forresten så synes jeg ikke det er så rart om kølla di hadde protestert om du hadde kalt den for ei dåse *humre* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hehe... nei du, dette er noe jeg kom på for øyeblikket. Så pissed kan ???? ikke være Høna mi er knapt noe bedre. Jeg har ikke så veldig god greie på hva som kan feile kvinnehønedåser, men du har sikkert en urinveisinfeksjon eller noe sånt. Stikk til legen og få noen piller. Eventuelt har du bare tørka deg for hardt. 0 Siter
Gjest er ikke helt seg selv :-/ Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Høna mi er knapt noe bedre. Jeg har ikke så veldig god greie på hva som kan feile kvinnehønedåser, men du har sikkert en urinveisinfeksjon eller noe sånt. Stikk til legen og få noen piller. Eventuelt har du bare tørka deg for hardt. "Høna mi" er ikke noe bedre nei. Måtte derfor bare skrive det. Ellers skal du ha takk for bryet Får vel ta en tur til legen da ja. God natt 0 Siter
Prozak Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kanskje den er småpissed på deg fordi du kaller den for "dåsa mi"? Hadde jeg kalt kølla mi for noe sånt hadde den protestert høylydt den også. "Hadde jeg kalt kølla mi for noe sånt hadde den protestert høylydt den også." Men det er jo som å kalle "dåsa" for "kølla" - det er jo å be om bråk. ".........................................." 0 Siter
Gyda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg ville absolutt ha gått til en lege og fått svar der. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg ville absolutt ha gått til en lege og fått svar der. Det er et eller annet med det å ikke kunne kalle en spade for en spade, altså. Husker en kar jeg var sammen med. Han måtte alltid spørre om jeg hadde fått orgasme etter sex. Og da sa han: Har det kilt i musen din? Gudbedre. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er et eller annet med det å ikke kunne kalle en spade for en spade, altså. Husker en kar jeg var sammen med. Han måtte alltid spørre om jeg hadde fått orgasme etter sex. Og da sa han: Har det kilt i musen din? Gudbedre. *lol*..... 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kanskje den er småpissed på deg fordi du kaller den for "dåsa mi"? Hadde jeg kalt kølla mi for noe sånt hadde den protestert høylydt den også. Jeg er enig. Men like ille som dåse er kuse og mus i mine ører. Jeg trives best med pikk og fitte. Det er greie ord. Kuk er også greit. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er enig. Men like ille som dåse er kuse og mus i mine ører. Jeg trives best med pikk og fitte. Det er greie ord. Kuk er også greit. Når vi var små sa vi jo bare tissen...? 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Når vi var små sa vi jo bare tissen...? DA vi var små, ikke når. Den gang da, hver gang når. Skriv det hundre ganger på tavlen til i morgen. Og rett deg opp i ryggen og spytt ut tyggegummien. Så til saken. Ja. Men det er barnespråk. Vi sa tissetassen om guttas. Hehe, tenk om en voksen mann ber deg ta ham på tissen. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er et eller annet med det å ikke kunne kalle en spade for en spade, altså. Husker en kar jeg var sammen med. Han måtte alltid spørre om jeg hadde fått orgasme etter sex. Og da sa han: Har det kilt i musen din? Gudbedre. Å, hjelp...! Nå grøsset jeg faktisk! 0 Siter
Gyda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er et eller annet med det å ikke kunne kalle en spade for en spade, altså. Husker en kar jeg var sammen med. Han måtte alltid spørre om jeg hadde fått orgasme etter sex. Og da sa han: Har det kilt i musen din? Gudbedre. Ja, jeg sier som deg: Gud bedre! (Og så må jeg fnise litt på si'.) 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er enig. Men like ille som dåse er kuse og mus i mine ører. Jeg trives best med pikk og fitte. Det er greie ord. Kuk er også greit. grøss - pikk og fitte er vulgært som fy - det verste jeg hører. Kan man ikke bare si underlivet? 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er et eller annet med det å ikke kunne kalle en spade for en spade, altså. Husker en kar jeg var sammen med. Han måtte alltid spørre om jeg hadde fått orgasme etter sex. Og da sa han: Har det kilt i musen din? Gudbedre. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 grøss - pikk og fitte er vulgært som fy - det verste jeg hører. Kan man ikke bare si underlivet? Pikk og fitte skal sammen sitte. Visste ike at du var så tertefin! "Jeg har lyst til å ta underlivet ditt i munnen..?" Hehe, da må du være stor i kjeften. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.