Gjest Flystripa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Pikk og fitte skal sammen sitte. Visste ike at du var så tertefin! "Jeg har lyst til å ta underlivet ditt i munnen..?" Hehe, da må du være stor i kjeften. *LOL* 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Pikk og fitte skal sammen sitte. Visste ike at du var så tertefin! "Jeg har lyst til å ta underlivet ditt i munnen..?" Hehe, da må du være stor i kjeften. Må man snakke om alt da? hehe 0 Siter
Gyda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Pikk og fitte skal sammen sitte. Visste ike at du var så tertefin! "Jeg har lyst til å ta underlivet ditt i munnen..?" Hehe, da må du være stor i kjeften. Haha! Jeg ler av alt det du skriver her - og kan ikke dy meg fra å gjenfortelle en av vitsene vi likte så godt i vennegjengen tidlig i tenårene (groviser må av og til fram): Et ektepar het Ruken og Hitta. Under et samleie satt han fast inni henne, og fant bare en utvei - han skar av seg "den vi ikke helt er enige om hva skal hete her". Følgene ble at han døde, og på gravstøtta hans stod det: "Her ligger Ruken som skar av seg kuken, og hjemme sitter Hitta med resten i fitta." Hilsen (for anledningen) den grove 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Haha! Jeg ler av alt det du skriver her - og kan ikke dy meg fra å gjenfortelle en av vitsene vi likte så godt i vennegjengen tidlig i tenårene (groviser må av og til fram): Et ektepar het Ruken og Hitta. Under et samleie satt han fast inni henne, og fant bare en utvei - han skar av seg "den vi ikke helt er enige om hva skal hete her". Følgene ble at han døde, og på gravstøtta hans stod det: "Her ligger Ruken som skar av seg kuken, og hjemme sitter Hitta med resten i fitta." Hilsen (for anledningen) den grove Herlig! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Haha! Jeg ler av alt det du skriver her - og kan ikke dy meg fra å gjenfortelle en av vitsene vi likte så godt i vennegjengen tidlig i tenårene (groviser må av og til fram): Et ektepar het Ruken og Hitta. Under et samleie satt han fast inni henne, og fant bare en utvei - han skar av seg "den vi ikke helt er enige om hva skal hete her". Følgene ble at han døde, og på gravstøtta hans stod det: "Her ligger Ruken som skar av seg kuken, og hjemme sitter Hitta med resten i fitta." Hilsen (for anledningen) den grove *LOL* Jeg leste den til en kolega, som jeg vet elsker slike vitser:) Hun lo godt ja:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er et eller annet med det å ikke kunne kalle en spade for en spade, altså. Husker en kar jeg var sammen med. Han måtte alltid spørre om jeg hadde fått orgasme etter sex. Og da sa han: Har det kilt i musen din? Gudbedre. *LOL* Hva svarte du? 0 Siter
Goliath Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Pikk og fitte skal sammen sitte. Visste ike at du var så tertefin! "Jeg har lyst til å ta underlivet ditt i munnen..?" Hehe, da må du være stor i kjeften. he-he....:-) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 *LOL* Hva svarte du? Jeg var yngre enn nå, det er vel 10 år siden. Greide ikke si så mye, bortsett fra at jeg følte det var helt på tryne. Jeg var ikke sammen med ham så lenge..hehe.. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg var yngre enn nå, det er vel 10 år siden. Greide ikke si så mye, bortsett fra at jeg følte det var helt på tryne. Jeg var ikke sammen med ham så lenge..hehe.. Skjønner jeg godt:o) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er et eller annet med det å ikke kunne kalle en spade for en spade, altså. Husker en kar jeg var sammen med. Han måtte alltid spørre om jeg hadde fått orgasme etter sex. Og da sa han: Har det kilt i musen din? Gudbedre. hehe ...og så "musen" da... :0) 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Haha! Jeg ler av alt det du skriver her - og kan ikke dy meg fra å gjenfortelle en av vitsene vi likte så godt i vennegjengen tidlig i tenårene (groviser må av og til fram): Et ektepar het Ruken og Hitta. Under et samleie satt han fast inni henne, og fant bare en utvei - han skar av seg "den vi ikke helt er enige om hva skal hete her". Følgene ble at han døde, og på gravstøtta hans stod det: "Her ligger Ruken som skar av seg kuken, og hjemme sitter Hitta med resten i fitta." Hilsen (for anledningen) den grove GIIIIIIIIIIID 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg var yngre enn nå, det er vel 10 år siden. Greide ikke si så mye, bortsett fra at jeg følte det var helt på tryne. Jeg var ikke sammen med ham så lenge..hehe.. GUD - det hadde eklet meg! Jaggu bedre med fitteprat likevel 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kanskje den er småpissed på deg fordi du kaller den for "dåsa mi"? Hadde jeg kalt kølla mi for noe sånt hadde den protestert høylydt den også. *lol*...Nei det er ikke noe bra navn..Enig..:-) Men jeg husker eksen min, han hadde et bra ord som jeg ikke har støtt på siden...Han snakket nemlig om "dåsevarm" brus..Dvs brus man har lent mellom låra på biltur.. Sånn f.eks, : Nei, jeg vil vel selvfølgelig ikke ha den dåsevarme colaen din, vi kjøper ny! ..;-P ..Jeg måtte glise litt av den.. Men ellers er ikke ordet brukenes til noe. :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 *lol*...Nei det er ikke noe bra navn..Enig..:-) Men jeg husker eksen min, han hadde et bra ord som jeg ikke har støtt på siden...Han snakket nemlig om "dåsevarm" brus..Dvs brus man har lent mellom låra på biltur.. Sånn f.eks, : Nei, jeg vil vel selvfølgelig ikke ha den dåsevarme colaen din, vi kjøper ny! ..;-P ..Jeg måtte glise litt av den.. Men ellers er ikke ordet brukenes til noe. :-) Hehehe. Selv er jeg barnslig nok til å fnise når jeg bytter ut ordet romtemperert med rompetemperert. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hehehe. Selv er jeg barnslig nok til å fnise når jeg bytter ut ordet romtemperert med rompetemperert. *lol* Jeg også! :-) *humre* 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 hehe ...og så "musen" da... :0) Ja, helt fantastisk. Kan du tenke deg noe mer turn-off? 0 Siter
lililja Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er et eller annet med det å ikke kunne kalle en spade for en spade, altså. Husker en kar jeg var sammen med. Han måtte alltid spørre om jeg hadde fått orgasme etter sex. Og da sa han: Har det kilt i musen din? Gudbedre. ha ha 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hehehe. Selv er jeg barnslig nok til å fnise når jeg bytter ut ordet romtemperert med rompetemperert. Er ikke pisslunka gangbart ord lenger? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er enig. Men like ille som dåse er kuse og mus i mine ører. Jeg trives best med pikk og fitte. Det er greie ord. Kuk er også greit. Syntes slike ord er mer teite enn mus osv. Folk høres så ekstremt banale ut når de sier slik. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Pikk og fitte skal sammen sitte. Visste ike at du var så tertefin! "Jeg har lyst til å ta underlivet ditt i munnen..?" Hehe, da må du være stor i kjeften. Er vel forskjell på hva man sier i sengen til hverandre, enn hva man spøtter ut blandt folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.