Mrs. Wallace Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Er ikke pisslunka gangbart ord lenger? Åjoda. Men det er jo fint å variere litt! 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Er vel forskjell på hva man sier i sengen til hverandre, enn hva man spøtter ut blandt folk. Det var det jeg mente også. innskriver hadde jo et medisinsk problem Man går ikke til legen og sier; "Jeg har svie i fitta - akkurat i pissehølet" 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Syntes slike ord er mer teite enn mus osv. Folk høres så ekstremt banale ut når de sier slik. Men det er jo banalt. Intet er nytt under kjolen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er enig. Men like ille som dåse er kuse og mus i mine ører. Jeg trives best med pikk og fitte. Det er greie ord. Kuk er også greit. Kuse. Herregud. Det ordet har jeg ikke hørt siden jeg var 12 og knapt visste hva det var snakk om, og jeg håpet aldri jeg skulle høre eller se ordet igjen. Mus er grusomt det også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 *lol*...Nei det er ikke noe bra navn..Enig..:-) Men jeg husker eksen min, han hadde et bra ord som jeg ikke har støtt på siden...Han snakket nemlig om "dåsevarm" brus..Dvs brus man har lent mellom låra på biltur.. Sånn f.eks, : Nei, jeg vil vel selvfølgelig ikke ha den dåsevarme colaen din, vi kjøper ny! ..;-P ..Jeg måtte glise litt av den.. Men ellers er ikke ordet brukenes til noe. :-) Hehe. Det var forsåvidt et artig ord, men i den betydning brukes ordet i mindre positiv mening, og i slike situasjoner er det (tilnærmet) greit å bruke negativt ladede ord. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kuse. Herregud. Det ordet har jeg ikke hørt siden jeg var 12 og knapt visste hva det var snakk om, og jeg håpet aldri jeg skulle høre eller se ordet igjen. Mus er grusomt det også. Fremdeles har vi i min bransje noe som heter "negerkuse", en rondell som er grov stålull belagt med pvc for å fjerne løs rust. Det er et gammelt uttrykk og ikke pent. 0 Siter
Gjest Skrittet Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det var det jeg mente også. innskriver hadde jo et medisinsk problem Man går ikke til legen og sier; "Jeg har svie i fitta - akkurat i pissehølet" Jeg syns alle disse ord er ekle. *grøss* Jeg henviser til det som er under beltet, som "Skrittet", resten for dem finne ut av selv. Syns ord som er nevt her er forskrekkelige. FY! 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg syns alle disse ord er ekle. *grøss* Jeg henviser til det som er under beltet, som "Skrittet", resten for dem finne ut av selv. Syns ord som er nevt her er forskrekkelige. FY! "Skrittet"!? Hehe, ikke mye turn-on i alle slags settinger akkurat.. Nei, takke meg til kuk og fitte! :-) 0 Siter
org Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det var det jeg mente også. innskriver hadde jo et medisinsk problem Man går ikke til legen og sier; "Jeg har svie i fitta - akkurat i pissehølet" He-he!!! 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg syns alle disse ord er ekle. *grøss* Jeg henviser til det som er under beltet, som "Skrittet", resten for dem finne ut av selv. Syns ord som er nevt her er forskrekkelige. FY! Enig 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 "Skrittet"!? Hehe, ikke mye turn-on i alle slags settinger akkurat.. Nei, takke meg til kuk og fitte! :-) Skrævet -sier jeg 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Skrævet -sier jeg "Åhh, slikk meg i skrævet"... ;-o Kan ikke si det da vettu. Hva er galt med fitte da? Og kuk? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg syns alle disse ord er ekle. *grøss* Jeg henviser til det som er under beltet, som "Skrittet", resten for dem finne ut av selv. Syns ord som er nevt her er forskrekkelige. FY! Skrittet? Det er nesten på nivå med kuse. Et ord som kan medføre impotens. Nei. Takke meg til pikk og fitte. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Skrittet? Det er nesten på nivå med kuse. Et ord som kan medføre impotens. Nei. Takke meg til pikk og fitte. Hos psykiateren og legen er skrittet et helt kurant ord. Settingen bestemmer mye av disse tingene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.