Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har mannen min funne ut at me skal flytte frå kvarandre... Eg taklar ikkje dette her.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Milliane
Skrevet

Huffda. Var det ikke dere som prøvde å få barn?

Skrevet

Huffda. Var det ikke dere som prøvde å få barn?

Jo, det var det :-((

Gjest Milliane
Skrevet

Fant han det bare ut sånn helt uten videre da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men da var det godt at han bryter ut nå før du ble gravid.

Sikkert en dårlig trøst, men tenk om du nå satt og var gravid og han forlot deg...

Skrevet

Kom det som lyn fra klar himmel?

Jeg håper i alle fall han er villig til å diskutere det ordentlig før han bare bryter opp.

Gjest MagneC
Skrevet

Joda, det takler du. Det har alle andre før deg gjort.

Gjest heppine
Skrevet

Så trist...dakar deg!

Regner med dere ha fått pratet ut og at du vet grunnen til at han går...

Husk på at du er ung og mulighetene ligger der forran deg. Nå kan du gjøre hva enn du vil uten å måtte ta hensyn til en mann..

Jobbe i utlandet et år? Reise?møte nye mennesker?

Trene? Studere? flytte til et nytt sted?

Det er så fryktelig mye spennende en KAN gjøre når en helt og holdent styrer over eget liv!!

Det er straks sommer,gå inn for en sommerflørt,men ikke bind deg til noen før du har fått"leve litt"

Håper deg går bra med deg.Nyt singeltilværelsen dersom det ikke er håp for deg og mannen din :)

*klem*

Angelica :o)
Skrevet

Føler med deg! Men dette klarer du. Har nettopp vært gjennom et brudd selv så vet litt hvordan du har det.

Om noen dager vil du nok føle deg mye bedre.

Og så er det jo godt at dere fant ut dette før du ble gravid! Det gjør jo ting mye enklere..

En dag vil du finne en som virkelig fortjener deg :)

*Trøsteklem*

Skrevet

Joda, dette takler du! Såvidt jeg har skjønt har dere ikke barn og det gjør det hele så mye enklere.

Det går straks mot 3 årsdagen for bruddet for min del og jeg har vel aldri hatt det så bra som nå! :o) Har hatt ny kjæreste ett år, er fremdeles oppetter ørene nyforelsket og nyforlovet og ungene forguder sin stemor og er veldig glade i kjæresten min og alt er bare fryd og gammen! :o)

Jeg skjønner at det føles hardt nå, jeg følte meg også helt alene i hele verden og at ingen noen gang kunne bli glad i meg igjen osv osv osv. Men det går over! Jeg garanterer.

Lykke til videre! *Klem*

Skrevet

Joda, dette takler du! Såvidt jeg har skjønt har dere ikke barn og det gjør det hele så mye enklere.

Det går straks mot 3 årsdagen for bruddet for min del og jeg har vel aldri hatt det så bra som nå! :o) Har hatt ny kjæreste ett år, er fremdeles oppetter ørene nyforelsket og nyforlovet og ungene forguder sin stemor og er veldig glade i kjæresten min og alt er bare fryd og gammen! :o)

Jeg skjønner at det føles hardt nå, jeg følte meg også helt alene i hele verden og at ingen noen gang kunne bli glad i meg igjen osv osv osv. Men det går over! Jeg garanterer.

Lykke til videre! *Klem*

Nyforlovet? Gratulerer!

hare1365380455
Skrevet

*klem* Var det helt uventet?

sarah bernard
Skrevet

Nyforlovet? Gratulerer!

Pst, kanskje ikke rette tråden å snakke om forlovelse i ;)

Forøvrig ville jeg flørtet med ...deg! hehe ;) jfr tråden din.

...men det skal jeg heller ikke skrive mer om i denne tråden.

Skrevet

Pst, kanskje ikke rette tråden å snakke om forlovelse i ;)

Forøvrig ville jeg flørtet med ...deg! hehe ;) jfr tråden din.

...men det skal jeg heller ikke skrive mer om i denne tråden.

Takk!

Ups, beklager trådstarter, litt ufint av meg, sant det.

Skrevet

Lykke til videre! *Klem*

Me har ein sønn på 6 år saman... :-(

Skrevet

*klem* Var det helt uventet?

Dette kom som lyn frå klar himmel for min del :-(

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Me skal til å begynne med deling idag, dette blir tøft :-((

Skrevet

Me skal til å begynne med deling idag, dette blir tøft :-((

Ja, det blir det. Men etterhvert blir det helt sikkert bedre!

Lykke til!

mil1365380270
Skrevet

Stakkars vennen! Jo, du takler det, du har bare sjokk nå. Ikke rart. Prøv å opparbeide litt sinne, hvis du klarer. Sinne for at han bare dumper dette i fanget ditt uten forvarsel. Skikkelig folk gjør ikke det. Vær rolig når sønnen deres er i nærheten.

Hva mener du med deling? Hvorfor har han det så travelt? Prøvde ikke dere å få barn også? Vet du, jeg synes dette er helt uhørt! Bestill time på familievernkontoret nå, med en gang! Dit må dere uansett, siden dere har barn.

Han kan ikke bare stikke uten at dere har pratet skikkelig. Så - ring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...