Gyda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Åh! Jeg er så sur - og da må jeg bare få ta det ut her! Jeg har parkeringsplass i kjelleren på jobben, men i dag da jeg kom var det ledig plass foran døra. Riktignok litt nær kanten mot krysset, men med god klaring (det står alltid biler der ellers, faktisk.) Men da jeg tilfeldigvis kikka ut av vinduet mitt nå, så jeg bota henge og blafre på vindusviskeren. 500 kroner. Så der har jeg igjen for å falle for fristelsen det var å parkere ved inngangen. :-((( 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ja, sånt kan fort bli "dyr moro"... 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ja, det er surt. Har du sjekket at boten virkelig er til deg? Sånn at ikke noen andre har lagt sin bot på din bil, mener jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Ja, det er surt. Har du sjekket at boten virkelig er til deg? Sånn at ikke noen andre har lagt sin bot på din bil, mener jeg. Ja, bilnummeret stemte dessverre. :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.