Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh! Jeg er så sur - og da må jeg bare få ta det ut her!

Jeg har parkeringsplass i kjelleren på jobben, men i dag da jeg kom var det ledig plass foran døra. Riktignok litt nær kanten mot krysset, men med god klaring (det står alltid biler der ellers, faktisk.)

Men da jeg tilfeldigvis kikka ut av vinduet mitt nå, så jeg bota henge og blafre på vindusviskeren. 500 kroner.

Så der har jeg igjen for å falle for fristelsen det var å parkere ved inngangen. :-(((

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja, sånt kan fort bli "dyr moro"...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Stakkars deg, sånt er utrolig surt!

ikke fast nick
Skrevet

Ja, det er surt. Har du sjekket at boten virkelig er til deg? Sånn at ikke noen andre har lagt sin bot på din bil, mener jeg.

Skrevet

Ja, det er surt. Har du sjekket at boten virkelig er til deg? Sånn at ikke noen andre har lagt sin bot på din bil, mener jeg.

Ja, bilnummeret stemte dessverre. :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...