flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det jeg jobbet med av en intergrering av begge, det eneste vi var avhengig av var en enhet med et signal ut. Om det var en el.måler, vannmåler eller noe annet spiller ingen rolle. Dette var en slik enhet som hun har som ble satt på et egnet sted og hentet inn det vi måtte ønske. Antall enheter kunne være opp til mange hundre. Avlesningene kunne hentes via el.nettet, over telefonnettet eller en kombinasjon. Regner med at du ikke fikk noen million for det - for 16 år siden - ei heller at du skrev inn til de....? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hun valgte å gi seg. Patent greier tror jeg, ville ikke ut med så mye. Ok, da var det allerede patent på det. Synd for henne :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det var det jeg trodde også, derfor mistet jeg helt interessen for hele dette konseptet. Poenget måtte jo være komme med noe som var helt revolusjonerende. F...så irritert jeg ble på hun trønderkjerringa, hehe. Ingen av de damene virket kompetente, men hun var virkelig ikke noe sjarmtroll, nei ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det var det jeg trodde også, derfor mistet jeg helt interessen for hele dette konseptet. Poenget måtte jo være komme med noe som var helt revolusjonerende. F...så irritert jeg ble på hun trønderkjerringa, hehe. Gubben gikk ut når han så den dama han! hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Regner med at du ikke fikk noen million for det - for 16 år siden - ei heller at du skrev inn til de....? Dessverre ble det verken noen millioner eller at jeg skrev inn til dem. Men det siste tenkte jeg faktisk på, men jeg fikk avsmak på hele programmet. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Gubben gikk ut når han så den dama han! hehe Det skjønner jeg jaggu godt.....helvetes kvinnfolk. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Gubben gikk ut når han så den dama han! hehe Det skjønner jeg jaggu godt.....helvetes kvinnfolk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.