Gjest route 66 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Gemalen + 5 kompiser drar til Amerika neste år, skal kjøre Route 66. De bestiller flyet selv. Har du tips til hvor vi kan leite etter "billige" flyreiser til Amerika ? Lønner det seg å bestille tidlig (det står i papirene at en kan bestille 11 mnd. i forkant), eller bør en vente til det nærmer seg mer ? Skal bestille tur/retur billett, de bruker innenlandsfly til å frakte dem tilbake til utgangspunktet hvor de kjører ut med syklene. 0 Siter
Speak Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Sist gang gikk jeg inn på Restplasser.no Eller du kan søke på Sol.no og velge Flybilletter på venstre side. Du er nok tidlig ute nå, men det lønner seg ikke å vente til siste liten. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Herlig, jeg skal kjøre route 66 på mc, håper det blir i 2009. Ellers har jeg ingen tips om flyreisen, men vet at det finnes ferdige oppline turer hvor alt er klart på forhånd. 0 Siter
Gjest route 66 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Herlig, jeg skal kjøre route 66 på mc, håper det blir i 2009. Ellers har jeg ingen tips om flyreisen, men vet at det finnes ferdige oppline turer hvor alt er klart på forhånd. Blir nok stas det , gutta snakker ikke om annet, puuuuh kan nesten bli for mye . De har meldt seg på via et norsk selskap, de bestilte flyturer tidligere, men gjør ikke det "nå" lenger pga at mange vil benytte seg av bonuspoeng de har tjent seg opp. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Blir nok stas det , gutta snakker ikke om annet, puuuuh kan nesten bli for mye . De har meldt seg på via et norsk selskap, de bestilte flyturer tidligere, men gjør ikke det "nå" lenger pga at mange vil benytte seg av bonuspoeng de har tjent seg opp. Ok, sånn å forstå, men hvorfor blir ikke du med på turen? 0 Siter
Gjest route 66 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ok, sånn å forstå, men hvorfor blir ikke du med på turen? noen må være hjemme med barna. Turen frister meg heller ikke. Gutta skal få være på skikkelig guttetur . 0 Siter
drizzle Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg bestilte flybilletter t/r NYC for 3500 kr. Bestilte i mars, reiser om to uker. Fant billettene på kelkoo.com 0 Siter
nestenlege Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 www.orbitz.com, god amerikansk nettside for fly, bil og hoteller. Ellers er kelkoo bra. Går an å søke på de ulike flyselskapene direkte, bla. American Airlines Delta Airlines/Air France United Airlines Northwest Airlines/KLM Icelandair (SAS generelt altfor dyrt) I tillegg til at du holder utkikk på steder som restplass.no og kelkoo.no. Prøv også å ringe USA-spesialisten ved Rådhusplassen i Oslo, noen ganger kan de gi veldig gode pakketilbud. God tur! 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 svarer som fler her, prøv kelkoo. Som oftest kommer "super saver" best ut. vær også oppmerksom på de forskjellige ukedagene for avreise, mener at torsdag til lørdager som oftest går først tomme for de billigste setene:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.