Gå til innhold

Kontaktannonser, hvordan beskrive seg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest spennende for en gammel doler
Skrevet

I dag sitter jeg med en utfordring hvor jeg trenger noen input.

En bekjent fortalte meg på telefonen at han hadde møtt 'kvinnen i sitt liv' på match dot com -siden. Ettersom jeg satt foran skjermen mens han snakket, tastet jeg inn adressen på siden og kikket litt omkring. Jeg er singel og trives svært godt med livet og er ikke på utkikk etter noen. Men, nyfiken jeg er, så gjorde jeg et søk. Det dukket fram ader på rader med menn som hopper i fallskjerm, er atletiske, har motorsykler og gjerne tar en raftingtur etterkveldsmaten...

Midt iblant disse er det èn som skiller seg litt ut på bildet. Nok til at jeg leste hele profilen.

Ja, ja, -en gang må være den første tenkte jeg og sendte et lite 'hei'.

Men.... Åssen i alle dager beskriver jeg meg selv? Altså -hva slags informasjon er menn interessert i å vite om ei dame? Dette er helt nytt for meg og jeg lurer på om noen vil være så snill å komme med noen gode råd? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha visst om dine interesser, alder, din personlighet, utdannelse, hva du jobber med, hvor i landet du bor og selvsagt litt om utseende.

Skrevet

Jeg skrev som sant var jeg - at jeg var enslig mor med to små, rolig og snill, ikke-røyker, men tar gjerne et glass vin. At jeg var glad i turer i skog og mark og bla bla bla. Dessuten hadde vi en stor felles interesse som nok gjorde at interessen ble vakt i første omgang.

Dessuten søkte jeg en mann som ikke var noen fotomodell, men en helt vanlig mann. Fikk ganske så mange svar faktisk!

Lykke til! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...