Gjest -sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Mannen var ute på firmatur,og god i farten. Vi sendte endel mld mellom oss i løpet av kvelden,da han var på vei til hotellet var det mange horer som prøvde å tjene penger.. Han sa at han har "girlfrend" Sendte ham en melding og spurte ham om han noengang har kjøpt hore.. Vet vi har snakket om det før,og han var så imot det. Da fikk jeg denne mld: "Ja,og da var jeg sammen med deg. Det var forrige gang jeg var i Oslo. Jeg måtte dusje og gå inn på et rom. Da kom det ei jente inn å tilbydde forskjellige ting.Jeg satt bare i slåbrok,men jeg sa nei. Ga henne noe penger alikevel. Jeg bøyde av i siste sekund." Jeg ble helt sjokkert,selv om vårt forhold på den tiden var veldig dårlig. Føler meg helt dårlig,enn om han gjorde det alikevel... Hva er det med menn...vet dere hva mennene deres gjør når de er ute og reiser? Virker på ham som at det er veldig vanlig,og at flere av jobbkompisene med koner..som driver med dette.. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Dette er helt vanlig, og mer utbredt enn vi ønsker å tro på. 0 Siter
Gjest trallalala Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Dessverre er det nok mye vanligere enn vi tror. Folk kjøper horer i lunsjen til og med i Oslo, umulig å oppdage, hvis de ikke plukker opp sykdommer da. Gutteturer er så og si garantert at en eller flere kjøper horer virker det som. Ikke store forskjellen på single eller gutter i forhold heller. Tragisk! 0 Siter
Gjest -sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Dette er helt vanlig, og mer utbredt enn vi ønsker å tro på. Ja,det tror jeg på... Her er det en som ikke gjør det da... http://www.vgb.no/1281/perma/64474/ Men er det virkelig så mange av dem som det virker? Har hørt flere som har sagt det. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tror ikke at det er så vanlig. Menn har da mer selvrespekt enn det vi kvinner liker å tro. Sikker på at mannen din sa sannheten? 0 Siter
Gjest -sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Flesteparten tror jo at horene gjør det for at de liker å ha sex,er de virkelig så teite? 0 Siter
Gjest -sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tror ikke at det er så vanlig. Menn har da mer selvrespekt enn det vi kvinner liker å tro. Sikker på at mannen din sa sannheten? Tror egentlig det,for ellers har han vel ikke sagt det... Ville være ærlig han... 0 Siter
Gjest trallalala Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Flesteparten tror jo at horene gjør det for at de liker å ha sex,er de virkelig så teite? Er det noen som tror det?? 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det må da være mange som gjør dette, det florerer jo av horer nesten overalt, skal man tro mediene og det lille man ser. Så markedet må være der. Jeg har aldri kjøpt og kommer aldri til å gjøre det heller, og ikke kjenner jeg noen som gjør det. Men de sier det nok ikke videre om de gjør det vil jeg tro. 0 Siter
Gjest trallalala Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Tror egentlig det,for ellers har han vel ikke sagt det... Ville være ærlig han... Spm var vel, var han ærlig når han sa han ikke hadde sex med henne...? 0 Siter
Cinnamona Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Tror egentlig det,for ellers har han vel ikke sagt det... Ville være ærlig han... Hmm... og hvordan er situasjonen nå? Jeg hadde nok ikke taklet et slikt tillitsbrudd. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ja,det tror jeg på... Her er det en som ikke gjør det da... http://www.vgb.no/1281/perma/64474/ Men er det virkelig så mange av dem som det virker? Har hørt flere som har sagt det. Jeg tror/vet det er endel i jobbsammenheng ja. Vet ikke om det alltid foregår via kjøp og salg, men endel har "venner" som de møter. Det gjelder de som er etablert og ikke ønsker å gå ut av forhold, grunnet barn eller felles gjeld. Sexlivet er temmelig dødt, og de benytter seg av anledningen når de er ute på reiser, til å friske det opp. Dette er nok like utbredt og vanlig blandt menn, som hos kvinner. 0 Siter
Gjest trallalala Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tror/vet det er endel i jobbsammenheng ja. Vet ikke om det alltid foregår via kjøp og salg, men endel har "venner" som de møter. Det gjelder de som er etablert og ikke ønsker å gå ut av forhold, grunnet barn eller felles gjeld. Sexlivet er temmelig dødt, og de benytter seg av anledningen når de er ute på reiser, til å friske det opp. Dette er nok like utbredt og vanlig blandt menn, som hos kvinner. Forskjellen på menn og kvinner er at menn kjøper sex selv om de har det bra hjemme, bare for litt ekstra spenning, mens kvinner nok helst gjør det om forholdet er dødt. Derfor vet man aldri hva gubben egentlig gjør, samme hvor bra man tror man har det. Fælt er det! 0 Siter
Gjest -sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tror ikke at det er så vanlig. Menn har da mer selvrespekt enn det vi kvinner liker å tro. Sikker på at mannen din sa sannheten? Se forresten på disse trådene du... http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000013&conference=4000000000000120&posting=20500000001407902 http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000013&conference=4000000000000120&posting=20500000001429808 0 Siter
Gjest -sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Er det noen som tror det?? Ja...!! 0 Siter
Gjest trallalala Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ja...!! Det tror ikke jeg, men de liker nok å tro det. Blir mer spennende da. 0 Siter
Gjest -sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Spm var vel, var han ærlig når han sa han ikke hadde sex med henne...? Ja,skjønte det. Han var nok ærlig ja,men et skikkelig tillitsbrudd som jeg ikke kommer over med det første... Greit nok om man blir dritings å havner sammen en dame(ikke misforstå meg) men å KJØPE en... Altså planlegge det... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tror ikke at det er så vanlig. Menn har da mer selvrespekt enn det vi kvinner liker å tro. Sikker på at mannen din sa sannheten? Du har ikke vært på Karl Johan på kveldstid i det siste, skjønner jeg. Da ville du ikke sagt at det ikke er så vanlig. 0 Siter
Gjest -sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Forskjellen på menn og kvinner er at menn kjøper sex selv om de har det bra hjemme, bare for litt ekstra spenning, mens kvinner nok helst gjør det om forholdet er dødt. Derfor vet man aldri hva gubben egentlig gjør, samme hvor bra man tror man har det. Fælt er det! Hvor kan kvinner kjøpe sex i Norge?? Her er jeg virkelig helt blånd... 0 Siter
Gjest trallalala Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ja,skjønte det. Han var nok ærlig ja,men et skikkelig tillitsbrudd som jeg ikke kommer over med det første... Greit nok om man blir dritings å havner sammen en dame(ikke misforstå meg) men å KJØPE en... Altså planlegge det... For meg hadde det vært like tillitsbrudd å gå så langt som han gjorde som å faktisk knulle henne. Han planla det, ville det og gjorde det nesten. En som er så blåst i hodet at involverer seg med horer skal ikke være min kjære nei, aldri i verden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.