Gå til innhold

Menn,og kjøp av horer..

Gjest -sjokkert,er det mulig...??

Anbefalte innlegg

Gjest trallalala
Skrevet

Hvor kan kvinner kjøpe sex i Norge?? Her er jeg virkelig helt blånd...

Det er sikkert mulig, men jeg slo sammen kjøp av sex og det å ha sexvenner i forbindelse med jobb reiser osv. Det finnes mannlige prostituerte i norge da men de synes ikke så godt. Enda hvertfall. Norge er jo blitt det store hore landet det, horer overalt! I oslo da, spesielt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cinnamona

5

• Mrs. Wallace

3

• ShitDiddelyDo

3

• mrxx

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For meg hadde det vært like tillitsbrudd å gå så langt som han gjorde som å faktisk knulle henne. Han planla det, ville det og gjorde det nesten.

En som er så blåst i hodet at involverer seg med horer skal ikke være min kjære nei, aldri i verden!

Det er derfor jeg er så sjokkert,at han som er så mye imot utroskap på alle plan kunne gjøre noe slikt...

Skrevet

Det er sikkert mulig, men jeg slo sammen kjøp av sex og det å ha sexvenner i forbindelse med jobb reiser osv. Det finnes mannlige prostituerte i norge da men de synes ikke så godt. Enda hvertfall. Norge er jo blitt det store hore landet det, horer overalt! I oslo da, spesielt.

Ok,de er vel for menn de også da sikkert...

Skrevet

Du har ikke vært på Karl Johan på kveldstid i det siste, skjønner jeg. Da ville du ikke sagt at det ikke er så vanlig.

Nei, jeg jobber stort sett om kveldene ;)

Kanskje jeg må omformulere svaret mitt litt. Jeg tror ikke det er så vanlig i Norge, _bortsett_ fra på Karl Johan på kveldstid. Men, er det noen som kan anslå en prosentvis andel av norske menn som kjøper sex? Først da kan vi vel avgjøre hvor "vanlig" det egentlig er.

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, jeg jobber stort sett om kveldene ;)

Kanskje jeg må omformulere svaret mitt litt. Jeg tror ikke det er så vanlig i Norge, _bortsett_ fra på Karl Johan på kveldstid. Men, er det noen som kan anslå en prosentvis andel av norske menn som kjøper sex? Først da kan vi vel avgjøre hvor "vanlig" det egentlig er.

"Thorkildsen viser til tall som slår fast at 13,2 prosent av norske menn har kjøpt sex. I Oslo og Akershus har 17,5 prosent av menn i alderen 18-49 år kjøpt sex minst en gang."

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article1689195.ece

Da kan vi fastslå at selv om det på langt nær dreier seg om noe slags flertall, er det jaggu mange nok. Sannsynligheten er stor for at vi kjenner flere menn som har kjøpt sex.

Skrevet

Denne mannen hadde jeg dumpet på flekken.

Skrevet

"Thorkildsen viser til tall som slår fast at 13,2 prosent av norske menn har kjøpt sex. I Oslo og Akershus har 17,5 prosent av menn i alderen 18-49 år kjøpt sex minst en gang."

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article1689195.ece

Da kan vi fastslå at selv om det på langt nær dreier seg om noe slags flertall, er det jaggu mange nok. Sannsynligheten er stor for at vi kjenner flere menn som har kjøpt sex.

Huff, ja. Men det er likevel et lavt tall, selv om det sikkert har steget den siste tiden, nettopp pga. større tilgjengelighet av horer.

Skrevet

Flesteparten tror jo at horene gjør det for at de liker å ha sex,er de virkelig så teite?

Kan da ikke være så dumme at de tror det?

Skrevet

Hvor kan kvinner kjøpe sex i Norge?? Her er jeg virkelig helt blånd...

Det finnes mannlige prostituerte. Men her i Norge er det ikke vanlig å finne de på gata, slik man gjør med de kvinnelige.

Skrevet

Usj.

Jeg takler ikke mannfolk som i det hele tatt vurderer tanken.

De vurderer da i praksis å utnytte en dame som blir tvunget til å ha sex med så mange mannfolk som mulig i løpet av en natt for så å gi pengene til bakmennene som truer og slår.

(som oftest)

Slike mannfolk eier ikke empati og er ikke verdt fem flate øre.

Mrs. Wallace
Skrevet

Flesteparten tror jo at horene gjør det for at de liker å ha sex,er de virkelig så teite?

Hvis flesteparten av de du kjenner tror at horer selger sex fordi de liker å ha sex, har du sannelig en merkelig bekjentskapskrets.

Gjest hallon
Skrevet

jeg hadde blitt kjempesur og såret hvis samboeren min hadde sendt meg den meldingen. hadde nok ikke klart å stole på han neste gang han skulle ut med andre mannfolk!!

Skrevet

Hvis flesteparten av de du kjenner tror at horer selger sex fordi de liker å ha sex, har du sannelig en merkelig bekjentskapskrets.

Hvor har jeg skrevet det?

Jeg er endel på nettet,og ser ofte holdningene til enkelte menn..

Skrevet

jeg hadde blitt kjempesur og såret hvis samboeren min hadde sendt meg den meldingen. hadde nok ikke klart å stole på han neste gang han skulle ut med andre mannfolk!!

Akkurat...

Gjest hallon
Skrevet

Akkurat...

har dere snakket om dette etterpå?

Gjest sjokkert,er det mulig...??
Skrevet

Har snakket endel om det,men er ikke ferdig med saken nei.

Gjest eyes wide shut
Skrevet

Han var ihvertfall ærlig?

Gjest sjokkert,er det mulig...??
Skrevet

Han var ihvertfall ærlig?

Ja,han var det.

Så derfor tror jeg ham når han ikke gikk lengre også. Tror jeg...uff

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må være ekstremt mange som gjør det. Bare på Karl Johan flyter det av dem. I andre gater er det jo rene krigstilstander med dusinvis av horer på fortauene bortover hvert eneste kvartal. I tillegg har du 20-30 massasjeinstitutter og tjukt av leiligheter hvor sex selges.

Markedet er så enormt at det nok er langt flere enn "andres menn" som kjøper sex.

Men mannen din gikk i overkant langt der. Han skulle jo gjøre det. Jeg tror ikke jeg hadde stolt på denne mannen neste gang han var på businesstur. Man kan umulig eie mye skam når man blir med en hore, dusjer og sier nei først når alt er klappa og klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...