flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det må være ekstremt mange som gjør det. Bare på Karl Johan flyter det av dem. I andre gater er det jo rene krigstilstander med dusinvis av horer på fortauene bortover hvert eneste kvartal. I tillegg har du 20-30 massasjeinstitutter og tjukt av leiligheter hvor sex selges. Markedet er så enormt at det nok er langt flere enn "andres menn" som kjøper sex. Men mannen din gikk i overkant langt der. Han skulle jo gjøre det. Jeg tror ikke jeg hadde stolt på denne mannen neste gang han var på businesstur. Man kan umulig eie mye skam når man blir med en hore, dusjer og sier nei først når alt er klappa og klart. Du syns han skulle gjennomført det? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Du syns han skulle gjennomført det? Hehe, nei, men jeg tror kanskje ikke jeg hadde tatt hans ord på at han ikke hadde gjennomført det. 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hehe, nei, men jeg tror kanskje ikke jeg hadde tatt hans ord på at han ikke hadde gjennomført det. Da tror jeg ikke han hadde vært så dum at han hadde sagt det..Tror du? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Da tror jeg ikke han hadde vært så dum at han hadde sagt det..Tror du? Jeg vet ikke. Jeg synes egentlig det var like idiotisk å si det han sa dersom det stemte, for han innrømmet med det at han ikke har noen problemer med å kjøpe seg horer i fylla. Kanskje han bare hadde dårlig samvittighet og ville si litt? På meg virker det uansett ganske utrolig å si noe sånt i en sms. 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig...?? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg vet ikke. Jeg synes egentlig det var like idiotisk å si det han sa dersom det stemte, for han innrømmet med det at han ikke har noen problemer med å kjøpe seg horer i fylla. Kanskje han bare hadde dårlig samvittighet og ville si litt? På meg virker det uansett ganske utrolig å si noe sånt i en sms. I fylla det også da,mye som kommer fram da... 0 Siter
Gjest huanomo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ja,han var det. Så derfor tror jeg ham når han ikke gikk lengre også. Tror jeg...uff Tror bare det var hans måte å lette samvittigheten sin litt på jeg. Sa nesten alt. Synes det høres veldig tvilsomt ut at han bare gikk når dama stod der naken foran ham, det var jo å ha sex han ville... Særlig at han da bare ruslet hjem og tok en runk istedet. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det er slett ikke vanlig. Jeg har vært på mange steder og i mange situasjoner hvor det kunne vært tilfelle, men det skjer ikke i normale sammenhenger. Av 100 bekjentskaper, vet jeg bare om 2 som har gjort noe slikt, derav en homofil og jeg selv ville blitt meget forbannet om jeg oppdaget at noen av mine venner gjorde slikt. Om de gjør det i hemmelighet, vet jeg selvsagt ikke, men det virker ikke sannsynlig for 90% av dem. Det lengste vi har strukket oss er et og annet strippeshow, og der var damene i selskapet også med i salen. Det var også en mannlig stripper. Det vakte ingen oppsikt, og alle var vel egentlig likeglade. I f eks trailersjåførmiljøer er det nok annerledes. 0 Siter
Simen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Da jeg kjørte trailer på kontinentet for mange år siden var det mange av mine kolleger som kjøpte horer. I byer som Hamburg, Rotterdam, Antwerpen m.fl. var det flere av mine kolleger, også noen som var gift og hadde familie hjemme som gikk på horehus. Faktisk så hendte det at vi ble oppsøkt av horer på store grenseoverganger og andre steder der mange trailere parkerte. Det fristet aldri meg, men jeg ble overrasket over hvor mange som virkelig gjorde det. (Må legge til at de fleste horekundene i det miljøet var "cowboyer" som ikke hadde kone hjemme). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.