Gå til innhold

Til dere menn

Anbefalte innlegg

Gjest sterk hårvekst
Skrevet

Hvordan ville du syns det var å få vite at dama di må bruke barberhøvel på overleppa hver dag fordi hun har så kraftig hårvekst? Ville du helst slippe å vite om det? Eller ville du vært likegyldig?

Videoannonse
Annonse
Gjest faded
Skrevet

...jeg ville lurt på hvorfor i helvete hun ikke fjernet det for godt.

Skrevet

Jeg MÅ jo fjerne trønderbarten......gubben sier forresten at kvinnfolk med kraftig hårvekst er de mest sexy -så det så.

Skrevet

I India er sammenvokste svarte øyenbryn veldig sexy, og hos araberne er den "vinkeklasken" (som vestlige kvinner hater) som henger under overarmen rene sexmagneten.

Gjest staedtler
Skrevet

Slippe å vite det? Hvorfor det? Mister ikke akkurat nattesøvnen av sånt.. Om hun derimot barberer hodet sitt med høvel hver dag, får jeg nok ikke sove.

Skrevet

Hvis den dama var meg, hadde jeg i alle fall brukt voks og ikke høvel!

:-)

Gjest Settlers
Skrevet

I India er sammenvokste svarte øyenbryn veldig sexy, og hos araberne er den "vinkeklasken" (som vestlige kvinner hater) som henger under overarmen rene sexmagneten.

Vinkeklasken!? :-D

Gjest Settlers
Skrevet

Som filiokus81 sier, jeg ville i alle fall brukt voks!! Ikke høvel. Så slipper du å gjøre det hver dag også, tenker jeg :-)

Skrevet

Vinkeklasken!? :-D

Det er et fettlag og en muskel.

Hvis du sitter foran et bord, legg hånda flatt ned på bordet med utstrakt arm. Press hånda ned. Under overarmen kjenner du en muskel som strammes.

Hvis du holder armen rett ut og vinker sånn Sonja gjør, så slenger denne fram og tilbake.

Ikke alle syns det er så lekkert når den henger og slenger - diger som en halvkilos abbor.

Gjest Settlers
Skrevet

Det er et fettlag og en muskel.

Hvis du sitter foran et bord, legg hånda flatt ned på bordet med utstrakt arm. Press hånda ned. Under overarmen kjenner du en muskel som strammes.

Hvis du holder armen rett ut og vinker sånn Sonja gjør, så slenger denne fram og tilbake.

Ikke alle syns det er så lekkert når den henger og slenger - diger som en halvkilos abbor.

Jeg vet hva det er - Orah Winfrey pleier å sitte vifte med sin :-) Men jeg har aldri hørt at det kalles "vinkeklasken". Fikk meg en god latter, altså.

Skrevet

Jeg vet hva det er - Orah Winfrey pleier å sitte vifte med sin :-) Men jeg har aldri hørt at det kalles "vinkeklasken". Fikk meg en god latter, altså.

Det heter ikke det, men flaggermusarmer. ;)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Grevinneheng?

Gjest Settlers
Skrevet

Det er vel mer kjent som flaggermusarmer ja:-) Er det ikke herlig med uhøytidelige folk, som Oprah, som sittter på tv og vifter med sine? Toppers :-)

Men at det er sexy hvor-det-nå-var keinstein sa - DET tror jeg kanskje ikke helt på..

Skrevet

Det er vel mer kjent som flaggermusarmer ja:-) Er det ikke herlig med uhøytidelige folk, som Oprah, som sittter på tv og vifter med sine? Toppers :-)

Men at det er sexy hvor-det-nå-var keinstein sa - DET tror jeg kanskje ikke helt på..

Sexy og sexy. Folk synes jo alt mulig rart er sexy, så. Finnes sikkert en egen flaggermusarmer-fetish. :-)

Gjest per-i-skopet
Skrevet

Jeg ville ikke likt å vite det. Litt kvalmt fordi det antyder at hun kan ha for mye mannlige hormoner. Be om undersøkelse av lege for å få vite om hormoner er skyld i det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sexy og sexy. Folk synes jo alt mulig rart er sexy, så. Finnes sikkert en egen flaggermusarmer-fetish. :-)

Jeg har hørt at det heter grevinnesleng. :)

Skrevet

Jeg har hørt at det heter grevinnesleng. :)

Grevinnesleng? Har hørt grevinneheng, men ikke sleng. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...