laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg ser skattepenger er etterlyst nede på siden her..Og kom på at jeg lurer på friepenger jeg..Når får man dem? Og skjer det automatisk eller må jeg purre? Det er fra en jobb jeg ikke har lenger, jeg slutta i februarish og fikk de ikke utbetalt da. Må jeg ringe? :-) 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Når har du pleid å få feriepenger derfra tidligere? De fleste arbeidsgivere betaler ut feriepenger i enten mai eller juni på lønningsdagen(iallefall kommune/stat). Man skal vanligvis ikke behøve å etterlyse de.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Når har du pleid å få feriepenger derfra tidligere? De fleste arbeidsgivere betaler ut feriepenger i enten mai eller juni på lønningsdagen(iallefall kommune/stat). Man skal vanligvis ikke behøve å etterlyse de.. Jeg jobbet der bare helt kort, så jeg har ikke fått noe derifra før..Får ringe å purre om det ikke dukker opp noe snart da. Takk for svar! :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Noen utbetaler med en gang folk slutter, ellers er det vanlig å få de før fellesferien. Bare å ringe :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg får feriepengene til vanlig lønningsdag i juni. Men har grei arbeidsgiver, så jeg fikk litt forskudd på feriepengene :-) 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Feriepenger av lønn tjent i år får du ikke før neste år, med mindre du ber om å få dem utbetalt, men da trekkes det skatt av dem. 0 Siter
Gjest de kommer nok Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg jobbet der bare helt kort, så jeg har ikke fått noe derifra før..Får ringe å purre om det ikke dukker opp noe snart da. Takk for svar! :-) De fleste arbeidsplasser får feriepengene sine automatisk på juni-lønna. Vi derimot fikk den utbetalt på mai-lønningen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Nå har jeg mailet og spurt, så da kommer det nok svar! :-) 0 Siter
Speak Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du har faktisk krav på feriepenger umiddelbart når du slutter i en jobb. Men ettersom du ikke har fått dem vil du få dem sammen med de andre som fortsatt jobber der. Det vanligste er å utbetale feriepenger i juni. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.