Gå til innhold

Lite bord til veranda

Anbefalte innlegg

Gjest --extras
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?

Har lett "overalt".. Har en liten veranda,derfor må bordet være lite!

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Felleskjøpet har noen kjekke trebord som er fine til små balkonger.

Skrevet

Vi har et med stål understell og stål (laminat?) bordplate. Lite og greit til den lille balkongen vår.

Eller hva med slike til å henge på balkongen :

http://www.rusta.se/category.asp?c=234&sc=0

Ellers finnes det jo klaffebord som du kan skru opp på veggen, og bare ta opp ved behov.

IKEA bruker vel å ha noe, men jeg fant ikke noe om hagemøbler etc. på websiden deres nå.

Gjest diverse steder
Skrevet

Byggmakker, Europris, -nille, Jernia

De er med aluminium bein og glassplate, lite rundt bord, koster litt under 200,-

Gjest --extras
Skrevet

Byggmakker, Europris, -nille, Jernia

De er med aluminium bein og glassplate, lite rundt bord, koster litt under 200,-

Har sjekka Europris,de var for store. Samme på Jernia..

Annonse

Gjest --extras
Skrevet

Vi har et med stål understell og stål (laminat?) bordplate. Lite og greit til den lille balkongen vår.

Eller hva med slike til å henge på balkongen :

http://www.rusta.se/category.asp?c=234&sc=0

Ellers finnes det jo klaffebord som du kan skru opp på veggen, og bare ta opp ved behov.

IKEA bruker vel å ha noe, men jeg fant ikke noe om hagemøbler etc. på websiden deres nå.

Mange greie der..Men må vel bestille over nettet da. Har du peiling på pris?

Gjest --extras
Skrevet

Pleier de ikke ha sånt på Jysk?

Kikket der i fjor,men da var det ingen. Tviler på at de har fått i år. Lette i "alle" butikker i fjor, Jernia,Jysk,Europris,Plantasjen osv..

Det skal ikke være lett!

Skrevet

Det var jo kjempegreit! Bare synd jeg bor langt fra nærmeste IKEA!

Ring de og be de sende deg et.

Skrevet

Mange greie der..Men må vel bestille over nettet da. Har du peiling på pris?

Jeg så visst ikke godt nok etter på IKEAs nettside, jeg la ikke merke til kategorien Sommer, men så det nå i flisas svar.

Og om du ser på http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=16&catalogId=10103&langId=-14&topcategoryId=16708&parentCats=16708*16803*16805&categoryId=16805&cattype=sub

så ser du bordet vi har, Gransø, samt andre fine småbord.

Skrevet

I fjor mener jeg å huske at både Skeidar og Indiska averterte til salgs sånne små "kafebord", runde, i metall, og med mosaikk i topp-platen. Veldig fine på bildene ihvertfall! :-)

Annonse

Gjest --extras
Skrevet

I fjor mener jeg å huske at både Skeidar og Indiska averterte til salgs sånne små "kafebord", runde, i metall, og med mosaikk i topp-platen. Veldig fine på bildene ihvertfall! :-)

Det kan jeg jo sjekke ut! Men hva er Indiska? Aldri hørt om..

Mrs. Wallace
Skrevet

Å dæven!

Det må du få med deg. Jeg klarer ikke å gå forbi en sånn butikk :)

http://www.indiska.se/swe_15/

Indiska er selveste handlehimmelen.

Akkurat nå sitter jeg med solbriller fra Indiska og drikker kaffe av en kopp fra Indiska mens jeg har Indiska-lysestake på bordet. ;o)

Skrevet

Indiska er selveste handlehimmelen.

Akkurat nå sitter jeg med solbriller fra Indiska og drikker kaffe av en kopp fra Indiska mens jeg har Indiska-lysestake på bordet. ;o)

Jeg har enda til gode å kjøpe noe der jeg - jeg går bare og ser og ser.....men jeg SKAL

Vi har sånn overbygd veranda som vi skal male hvit inni i sommer - og DA skal jeg slå til med svære blomstrete tekopper og sånne firkantputer etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...