Dory Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hei! Jeg skulle lage en regel som skulle videresende epost fra meg til en kolega. Jeg lagde regel, og tryket på "kjør regel automatisk". Da fikk min kolega ca 15 e-poster. Dette var ikke eposter fra i dag? Så skulle jeg slette regelen,men jeg finner den ikke igjen... *Hjelp* Betyr dette at den antageligvis er slettet? Når jeg trykker på "Verktøy- regler og varsler" står det ingen ting der, kun "lag ny regel". det går ikke an å trykke på "slett eller redigere regeler" eller noe annet. Min kolega får heller ingen flere eposter, som jeg får.... Men jeg er så redd at det er skjedd en feil. Noen som kan betrygge meg, at det ikke er noen regler som er aktive, når de ikke står i vinduet under "Regler og varsler". Trykket også på noen annet, uten å heeelt vite hva jeg gjorde, og er redd de også er blitt lagret som regel...( 0 Siter
Prozak Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier noe om hvilket program du bruker. "............................................" 0 Siter
Dory Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Det er vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier noe om hvilket program du bruker. "............................................" Hmm, sant sant. Men tror det gikk i orden... Var outlock iallefall:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.