Gemini Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg fikk akkurat en telefon fra sjefen om at jeg får en ganske bra lønnsjustering nå! Det kommer i tillegg til årets generelle lønnsoppgjør om noen uker, som jeg jo ikke vet hva blir ennå. Men dette jeg får nå vil i alle fall merkes godt! Så utrolig deilig det skal bli med litt romsligere økonomi - og særlig en god følelse fordi dette skyldes at innsatsen jeg legger inn blir lagt merke til og verdsatt! :-) Måtte bare dele dette med dere! 0 Siter
Gjest har drittlønn Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer! Slik er det ikke i kommunen.... 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer! Fikk du noen kroner for innsatsen din på DOL da? *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer så mye! ))) Hvor skal jeg sende kontonummeret mitt? 0 Siter
Gjest folafola blakken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer! Hva jobber du med? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer! Fikk du noen kroner for innsatsen din på DOL da? *s* Hysj da! ;-) Arbeidsmengden er ikke like jevn hele tiden da... 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer! Hva jobber du med? Jeg er ansatt som potet! ;-) Neida, men er kontorrotte med svært varierte oppgaver. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Så deilig det må være!!! Jeg har stått på stedet hvil mht lønn i to eller tre år nå. Håper vi klarer å få justert oss opp noe når vi skal til med budsjettet for 2007... Gratulerer! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er ansatt som potet! ;-) Neida, men er kontorrotte med svært varierte oppgaver. Samme her :-) 0 Siter
Gjest folafola blakken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er ansatt som potet! ;-) Neida, men er kontorrotte med svært varierte oppgaver. Ok, variasjon er bra! 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hysj da! ;-) Arbeidsmengden er ikke like jevn hele tiden da... jeg kaster stein i glasshus 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 jeg kaster stein i glasshus Det gjør du også... *LOL* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer, så heldig du er! Og sikkert velfortjent også. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Så kjekt da! Blir kanskje en ekstra ferietur da eller? ) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Så kjekt da! Blir kanskje en ekstra ferietur da eller? ) Nei, tror ikke det blir en ekstra, men kanskje litt romsligere budsjett på denne ene. :-) Og litt romsligere sånn i hverdagen ellers. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Nei, tror ikke det blir en ekstra, men kanskje litt romsligere budsjett på denne ene. :-) Og litt romsligere sånn i hverdagen ellers. Det er jo veldig greitt da ) Jeg har svidd av en hel del penger i dag, så det er bra at sambo får lønnsøkning ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Ble så utrolig glad i sta, men kunne jo ikke utbasunere noe på jobb, så da var det godt å ha noen her å kunne fortelle det til! 0 Siter
mrxx Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer så mye:-) Det blir godt. Blir det for mye penger så kan du få kontonummeret mitt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.