Gemini Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer så mye:-) Det blir godt. Blir det for mye penger så kan du få kontonummeret mitt:-) Takk! Du kan ta det helt rolig, det er ingen fare for at du plutselig skulle få en uventet overføring med det første... 0 Siter
mrxx Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Takk! Du kan ta det helt rolig, det er ingen fare for at du plutselig skulle få en uventet overføring med det første... Det var synd, hadde i grunnen forventet det nå:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Det var synd, hadde i grunnen forventet det nå:-) Hehe :-) Nei, pengene skal nok få bein å gå på. Bl.a. er det godt å vite at jeg har et litt større feriebudsjett nå :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hehe :-) Nei, pengene skal nok få bein å gå på. Bl.a. er det godt å vite at jeg har et litt større feriebudsjett nå :-) Penga får nok bein å gå på ja. En kamerat av meg sier at det er bare tull at det ikke er noe som går fortere enn lyset. Han vet om noe som går fortere og det er lønna hans:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.