Gå til innhold

Skal i bryllup til sommers

Anbefalte innlegg

Gjest gruer seg litt -
Skrevet

Og jeg spiser ikke kjøtt... Hva gjør dere som heller ikke spiser kjøtt da? Sitter dere pent og venter til de andre er ferdige? Det er vel litt snodig å ta med seg matpakke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spise tilbehøret, da? Poteter og grønnsaker og denslags? De sitter vel ikke og gnager bare på kjøttstykker, hehe?

Skrevet

Du kan vel spise potet, grønnsaker og saus? Evt. hinte forsiktig til brudeparet om det er mulig å bestille en vegetarkuvert til deg?

Skrevet

Man skal kjenne sine gjester - vi hadde en med diabetes og ei gærneheie som deg - og det tok vi hensyn til, selvsagt.

Skrevet

Man skal kjenne sine gjester - vi hadde en med diabetes og ei gærneheie som deg - og det tok vi hensyn til, selvsagt.

Gærneheie?! *Hihi*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du sier fra til serveringsskapningen. Hun ordner naturligvis det der.

Hvis brudeparet vet at du ikke spiser kjøtt har de sannsynligvis ordnet det der på forhånd, i hvert fall hvis du får servert fulle porsjoner og ikke selv forsyner deg.

Skrevet

I de bryllupene jeg har vært i har det vært en selvfølge at vegetarianerne får servert noe uten kjøtt. Si ifra til brudeparet da vel, det er sikkert ikke noe problem.

Gjest rømmegrøt
Skrevet

Jeg har vært i bryllup med rømmegrøt. Spiser ikke rømme om det ble dommedag. Holdt på å sulte i hjel. Hersens bondebryllup, og nå er de skilt og.

Skrevet

Du sier selvfølgelig fra til vertsskapet på forhånd, så sørger de for noe annet til deg.

Jeg ville synes det var leit om mine vegetargjester ikke ga meg sjansen til å gi dem et godt måltid på en sånn dag.

Skrevet

Bli voksen! Herregud...

Og vi er faktisk ikke drøvtyggere.

Gjest gruer seg litt -
Skrevet

Bli voksen! Herregud...

Og vi er faktisk ikke drøvtyggere.

Hva mener du med bli voksen? Jeg har faktisk medisinske årsaker til at jeg ikke spiser kjøtt. Så bli voksen selv din dust!

bugge -jenta
Skrevet

Hva mener du med bli voksen? Jeg har faktisk medisinske årsaker til at jeg ikke spiser kjøtt. Så bli voksen selv din dust!

Si det til dem, eller få noen som kjenner dem godt(hvis du ikke gjør det) til å si det.

Det ville jeg gjort

Skrevet

Kålhue.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Kan du ikke snakke med brudeparet om det da? hvis du ikke kan spise kjøtt så er vel det greit å gjøre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...