Gjest gruer seg litt - Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Og jeg spiser ikke kjøtt... Hva gjør dere som heller ikke spiser kjøtt da? Sitter dere pent og venter til de andre er ferdige? Det er vel litt snodig å ta med seg matpakke?? 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kan du ikke spise tilbehøret, da? Poteter og grønnsaker og denslags? De sitter vel ikke og gnager bare på kjøttstykker, hehe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Du kan vel spise potet, grønnsaker og saus? Evt. hinte forsiktig til brudeparet om det er mulig å bestille en vegetarkuvert til deg? 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Man skal kjenne sine gjester - vi hadde en med diabetes og ei gærneheie som deg - og det tok vi hensyn til, selvsagt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Man skal kjenne sine gjester - vi hadde en med diabetes og ei gærneheie som deg - og det tok vi hensyn til, selvsagt. Gærneheie?! *Hihi* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Du sier fra til serveringsskapningen. Hun ordner naturligvis det der. Hvis brudeparet vet at du ikke spiser kjøtt har de sannsynligvis ordnet det der på forhånd, i hvert fall hvis du får servert fulle porsjoner og ikke selv forsyner deg. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 I de bryllupene jeg har vært i har det vært en selvfølge at vegetarianerne får servert noe uten kjøtt. Si ifra til brudeparet da vel, det er sikkert ikke noe problem. 0 Siter
Gjest rømmegrøt Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har vært i bryllup med rømmegrøt. Spiser ikke rømme om det ble dommedag. Holdt på å sulte i hjel. Hersens bondebryllup, og nå er de skilt og. 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kan du ikke spise tilbehøret, da? Poteter og grønnsaker og denslags? De sitter vel ikke og gnager bare på kjøttstykker, hehe? http://www.sff.net/people/neile/semaines/2003/graphics/carnivore.jpg Joo da;o) 0 Siter
libra Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Du sier selvfølgelig fra til vertsskapet på forhånd, så sørger de for noe annet til deg. Jeg ville synes det var leit om mine vegetargjester ikke ga meg sjansen til å gi dem et godt måltid på en sånn dag. 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Bli voksen! Herregud... Og vi er faktisk ikke drøvtyggere. 0 Siter
Gjest gruer seg litt - Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Bli voksen! Herregud... Og vi er faktisk ikke drøvtyggere. Hva mener du med bli voksen? Jeg har faktisk medisinske årsaker til at jeg ikke spiser kjøtt. Så bli voksen selv din dust! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva mener du med bli voksen? Jeg har faktisk medisinske årsaker til at jeg ikke spiser kjøtt. Så bli voksen selv din dust! Si det til dem, eller få noen som kjenner dem godt(hvis du ikke gjør det) til å si det. Det ville jeg gjort 0 Siter
musikeren Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva mener du med bli voksen? Jeg har faktisk medisinske årsaker til at jeg ikke spiser kjøtt. Så bli voksen selv din dust! Kålhue. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva mener du med bli voksen? Jeg har faktisk medisinske årsaker til at jeg ikke spiser kjøtt. Så bli voksen selv din dust! Kan du ikke snakke med brudeparet om det da? hvis du ikke kan spise kjøtt så er vel det greit å gjøre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.