Gjest kansje du veit? Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Saken er så:Jeg var permittert fra jobben i 2 mnd.Fra Desember 04 til februar 05.I den tiden gikk jeg på dagpenger.Men 2 uker før permitteringen var over og jeg skulle tilbake på jobb ble jeg syk og ble sykemeldt og var sykemeldt i nesten 3 mnd.Nå har jeg ventet på feriepengene av sykepengene som jeg fikk i den tiden.Når jeg ringte i dag sa de at jeg ikke får noen feriepenger fordi jeg gikk på dagpenger i den tiden jeg var sykemeldt.Men jeg skulle jo egentlig tilbake på jobb 2 uker ut i sykemeldingen så da var jeg ikke arbeidsledig lenger.Jeg mener at jeg skulle hatt feriepenger for de ukene etter at permitteringen.Er det noen vits å klage? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har ikke peil, men syns absolutt du skal klage. Ellers kommer du i alle fall ingen vei :-) Lykke til! 0 Siter
Gjest alenemorer Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har aldri hørt om feriepenger fra folketrygden. 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har aldri hørt om feriepenger fra folketrygden. Jeg mener jeg fikk for 12 uker -da jeg var syk et helt år. 0 Siter
stromme Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 KLAG. Jeg har klaget på flere vedtak de har gjort for meg og fått medhold hver eneste gang. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ettersom du var permittert og ikke oppsagt syns jeg du skal klage. Kanskje du kan kontakte fylkestrygdekontoret og be om råd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.