Gjest hallon Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 reflex på svensk er jo det samme som refleks på norsk...... 0 Siter
Gjest studenten her Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 reflex på svensk er jo det samme som refleks på norsk...... Så hva betyr refleksivitet? Takk for hjelpen! 0 Siter
Gjest hallon Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Så hva betyr refleksivitet? Takk for hjelpen! jeg vet faktisk ikke, hehe! OG DET VERSTE ER AT JEG ER SVENSK! litt pinlig 0 Siter
Gjest studenten her Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 jeg vet faktisk ikke, hehe! OG DET VERSTE ER AT JEG ER SVENSK! litt pinlig Det er i en oppgave jeg skriver, ser du. Reflexivitet och etik. Jeg får prøve å finne det ut. :-) 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 jeg vet faktisk ikke, hehe! OG DET VERSTE ER AT JEG ER SVENSK! litt pinlig MMm... Hallon, namnam. 0 Siter
Gjest studenten her Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 reflex på svensk er jo det samme som refleks på norsk...... Jeg mailer læreren. 0 Siter
Gjest hallon Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg mailer læreren. gjør det du! hehe! si ifra når du vet da! 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det er i en oppgave jeg skriver, ser du. Reflexivitet och etik. Jeg får prøve å finne det ut. :-) Jeg mener at det betyr refleksjon. Altså i form av tanker. Og at du nevner etikk styrker min mistanke. (et ord kan jo også ha flere betydninger.) Forresten har vi også et norsk faguttrykk som heter "refleksivitet". Det er mulig at det blir et mer dekkende ord. Det har å gjøre med refleksjon, men er kanskje en mer bevisst handling - man sitter liksom ikke bare og tenker litt tilfeldig rundt et tema, men man går systematisk gjennom et materiale, litt sånn analytisk, og begrunner faktisk sine refleksjoner. Håper det ble nyttig for deg... :-) 0 Siter
Gjest studenten her Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg mener at det betyr refleksjon. Altså i form av tanker. Og at du nevner etikk styrker min mistanke. (et ord kan jo også ha flere betydninger.) Forresten har vi også et norsk faguttrykk som heter "refleksivitet". Det er mulig at det blir et mer dekkende ord. Det har å gjøre med refleksjon, men er kanskje en mer bevisst handling - man sitter liksom ikke bare og tenker litt tilfeldig rundt et tema, men man går systematisk gjennom et materiale, litt sånn analytisk, og begrunner faktisk sine refleksjoner. Håper det ble nyttig for deg... :-) Det var nyttig, så takk! Jeg søkte på ordet i google, og da fant jeg noen eksempler....:-) 0 Siter
Gjest studenten her Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 gjør det du! hehe! si ifra når du vet da! Jeg googlet ordet i steden for, så da fant jeg litt informasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.