Gå til innhold

Hva er Reflexivitet (svensk)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest hallon
Skrevet

reflex på svensk er jo det samme som refleks på norsk......

Gjest studenten her
Skrevet

Så hva betyr refleksivitet? Takk for hjelpen!

Gjest hallon
Skrevet

Så hva betyr refleksivitet? Takk for hjelpen!

jeg vet faktisk ikke, hehe! OG DET VERSTE ER AT JEG ER SVENSK! litt pinlig

Gjest studenten her
Skrevet

Det er i en oppgave jeg skriver, ser du. Reflexivitet och etik. Jeg får prøve å finne det ut. :-)

Gjest staedtler
Skrevet

MMm... Hallon, namnam.

Gjest studenten her
Skrevet

Jeg mailer læreren.

Gjest hallon
Skrevet

Jeg mailer læreren.

gjør det du! hehe! si ifra når du vet da!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er i en oppgave jeg skriver, ser du. Reflexivitet och etik. Jeg får prøve å finne det ut. :-)

Jeg mener at det betyr refleksjon. Altså i form av tanker. Og at du nevner etikk styrker min mistanke. (et ord kan jo også ha flere betydninger.)

Forresten har vi også et norsk faguttrykk som heter "refleksivitet". Det er mulig at det blir et mer dekkende ord. Det har å gjøre med refleksjon, men er kanskje en mer bevisst handling - man sitter liksom ikke bare og tenker litt tilfeldig rundt et tema, men man går systematisk gjennom et materiale, litt sånn analytisk, og begrunner faktisk sine refleksjoner.

Håper det ble nyttig for deg...

:-)

Gjest studenten her
Skrevet

Jeg mener at det betyr refleksjon. Altså i form av tanker. Og at du nevner etikk styrker min mistanke. (et ord kan jo også ha flere betydninger.)

Forresten har vi også et norsk faguttrykk som heter "refleksivitet". Det er mulig at det blir et mer dekkende ord. Det har å gjøre med refleksjon, men er kanskje en mer bevisst handling - man sitter liksom ikke bare og tenker litt tilfeldig rundt et tema, men man går systematisk gjennom et materiale, litt sånn analytisk, og begrunner faktisk sine refleksjoner.

Håper det ble nyttig for deg...

:-)

Det var nyttig, så takk! Jeg søkte på ordet i google, og da fant jeg noen eksempler....:-)

Gjest studenten her
Skrevet

gjør det du! hehe! si ifra når du vet da!

Jeg googlet ordet i steden for, så da fant jeg litt informasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...