Gjest strekk strikket Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Fikk så sinnsykt med strekkmerker på spes mage + overarmer,lår etc..Etter både graviditet og vekt tap på over 30kg... Og jeg gjeder meg IKKE til sommeren for å si det sånn...Kan alldri mer gå i bikini jeg...enda jeg er ung...det er veldig sjenerende... Er det kun jeg eller er det flere som har masse strekkmerker på kroppen som hindrer deres daglige hverdag? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 JEg er også full av strekkmerker, men jeg gidder ikke å la det ødelegge hverdagen min. 0 Siter
Gjest strekk strikket Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 JEg er også full av strekkmerker, men jeg gidder ikke å la det ødelegge hverdagen min. Så hvordan takler du dette da? Skjemmes så mye at jeg får meg aldri jæreste sånn som jeg ser ut! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg fikk massevis av strekkmerker da jeg var gravid, men det gir jeg så absolutt jamnt blanke i. Det første året beskyttet jeg dem mot solen, for at de skulle blekne så godt som mulig. Utover det, har jeg ikke tatt noen særlige hensyn eller latt det hindre meg i å bade eller være på stranda. Om folk synes det er ulekkert, får de se en annen vei. 0 Siter
Gjest strekk strikket Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg fikk massevis av strekkmerker da jeg var gravid, men det gir jeg så absolutt jamnt blanke i. Det første året beskyttet jeg dem mot solen, for at de skulle blekne så godt som mulig. Utover det, har jeg ikke tatt noen særlige hensyn eller latt det hindre meg i å bade eller være på stranda. Om folk synes det er ulekkert, får de se en annen vei. Sånne som ikke vises så mye er greit og hvis de er bedskjedne. Men i mitt tilfelle så er de så stre på magen st de strekker seg f.eks fra navnlen til ned mot der dere veit....Å de er ca en cm brede på det meste og over navlen,i rander på siden av navlen og på siden av hoften....hadde det vært en her og en der hadde jeg jammen ikke brydd meg jeg heller.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Sånne som ikke vises så mye er greit og hvis de er bedskjedne. Men i mitt tilfelle så er de så stre på magen st de strekker seg f.eks fra navnlen til ned mot der dere veit....Å de er ca en cm brede på det meste og over navlen,i rander på siden av navlen og på siden av hoften....hadde det vært en her og en der hadde jeg jammen ikke brydd meg jeg heller.... Som sagt: Jeg har heller ikke en her og en der - jeg har rikelig! Men ikke pokker om de skal hindre meg i noe som helst. Jeg fikk den da jeg gikk med verdens fineste gutt, kroppen min er (ikke så ) pent brukt og fungerer fint, og alle har noe de er stressa for. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Så hvordan takler du dette da? Skjemmes så mye at jeg får meg aldri jæreste sånn som jeg ser ut! Noe av grunnen kan jo være at jeg er gift og at mannen min ikke bryr seg om strekkmerkene. Dessuten har jeg fått strekkmerkene fordi jeg har båret frem 3 barn. Barna mine er verdt både strekkmerker, arr etter keisersnitt og ringer under øynene pga lite søvn! 0 Siter
org Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Da jeg klaget over strekkmerkene mine, sa min mor at "Du har fått to barn, og det skal vises på kroppen." Mer sa hun ikke om den saken. Men hun hadde jo rett. Og jeg tror ærlig talt ingen andre enn deg ser strekkmerkene dine. Og de blir lysere med årene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.