Gå til innhold

Bikini eller badedrakt?

Anbefalte innlegg

Gjest hallon
Skrevet

Hva ser best ut.... en overvektig jente i bikini eller en overvektig jente i badedrakt? 27 år.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo forskjell på overvektig og overvektig. I dag ser det jo ut som om mange regner 5 kilo for mye som overvekt.

Du går i det du trives best i.

serendipity
Skrevet

Jeg syntes nå uansett at bikini er penest..

Gjest hallon
Skrevet

Det er jo forskjell på overvektig og overvektig. I dag ser det jo ut som om mange regner 5 kilo for mye som overvekt.

Du går i det du trives best i.

ja det er mye mere enn 5 kg overvekt. føler meg ikke vel uansett men jeg kan jo ikke gå i boblejakke akkurat, hihi!

Gjest staedtler
Skrevet

Du (eller den det gjelder) bruker det du (eller hun) trives best med.

Gjest badekar
Skrevet

ja det er mye mere enn 5 kg overvekt. føler meg ikke vel uansett men jeg kan jo ikke gå i boblejakke akkurat, hihi!

I den siste utgaven av Woman var det en bra bikini guide for alle former og fasonger!

Ser fram til sommeren jeg nå ja! selv om jeg har løshud på magen,strekkmerker overalt og noen kilo for mye! :)

bugge -jenta
Skrevet

Det ser best ut det som du føler deg mest vel i.

Gjest hallon
Skrevet

Det ser best ut det som du føler deg mest vel i.

så kloke dere er!! :0) :0)

blir nesten litt rørt!! hihi!

Skrevet

Som veldig overvektig føler jeg meg absolutt best i badedrakt.

Gjest prust
Skrevet

Som veldig overvektig føler jeg meg absolutt best i badedrakt.

Av en eller annen grunn har jeg sett for meg deg som høy og tynn :-)

hare1365380455
Skrevet

vet du ikke hva det er?

Hehe, joda! Men jeg foreslo badedrakt til deg, og om jeg hadde spurt deg "live" hadde jeg nok hatt et spørrende tonefall... Derfor "?". :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Tja, det kommer vel an på hvor overvektig du er og hva slags kroppsfasong du har.

Men en bikini som minner litt om en todelt badedrakt, med godt hold til puppene, fungerer som oftest veldig bra, synes jeg.

Feminint snitt, samtidig som det dekker og løfter. ;o)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, jeg også....

Gjest Flystripa
Skrevet

Bikini. En som overdel pusher opp puppene, og en bikinitruse/boxermodell som skjuler litt.

Jeg får så flate pupper i badedrakt :/

Gjest theoline
Skrevet

Bikini!

Finnes mange forskjellige å velge mellom, til alle kroppsfasonger!

Skrevet

Tja, in my dreams...

Gjest prust
Skrevet

Jeg kjøpte meg denne -og den løfter der den skal og strammer der den skal :) veldig fornøyd.

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=152463&ST=Sök&SearchBackLink=%2fListPage%2fListPageSearch.aspx%3fName%3dbadedrakt%26Color%3d%26Size%3d%26FromPrice%3d0%26ToPrice%3d0%26SimpleSearch%3dTrue%26ST%3dS%c3%b6k#

jeg kjøpte rosa -og det er fint at de fåes i ulike cup-størrelser.

Den var flott, flisa :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...