Gjest togli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Lillebolla (to år og en uke idag) maste nettopp om å få "mukki fukking". Først når hun begynte å vise med tegn hva hun ville ha, skjønte jeg det. "Mukki fukking" betyr "morsmelkerstatning"! Så nå vet jeg det ;-) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 He-he... Språket har uransakelige veier... 0 Siter
matildes mor Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 *LOL* En skal høre mye rart før ørene faller av;-). Tenke seg til mukking fukking....artig liten tulle du har! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Herlig! Regner med at du sparer på sånne egenproduserte ord og andre språkblomster fra ungene. Guttungen elsker å høre om hva han sa "da han var baby" (som han kaller alle som er yngre enn den modne alder av femogethalvt). 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Herlig! Regner med at du sparer på sånne egenproduserte ord og andre språkblomster fra ungene. Guttungen elsker å høre om hva han sa "da han var baby" (som han kaller alle som er yngre enn den modne alder av femogethalvt). Jeg har også egne bøker til barna der jeg skriver ned gullkorn og andre ting. De elsker at jeg leser fra bøkene. Datteren min pekte en gang på ulla til sauen og sa "Sånn må man ha når man er sau" Sønnen min var i vogna da vi møtte en mann med en knøttliten hund og en kjemesvær hund. Da ropte han "Mamma SE - hest og kanin!" Gøyalt med gullkorn 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149186915' post='3144212] *lol* Det var dagens Gubben trodde et øyeblikk hun sa "mother fucking"..... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Gubben trodde et øyeblikk hun sa "mother fucking"..... Hadde jeg trodd og! hehehe 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Er tante til en herlig tulle som hadde "ikkekorn" på terassen. Det var søte ekorn ja ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Er tante til en herlig tulle som hadde "ikkekorn" på terassen. Det var søte ekorn ja ) *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Herlig! Regner med at du sparer på sånne egenproduserte ord og andre språkblomster fra ungene. Guttungen elsker å høre om hva han sa "da han var baby" (som han kaller alle som er yngre enn den modne alder av femogethalvt). Nå minte du meg på å notere i boka hennes :-) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Minner meg om når poden var veldig liten, og hadde fått et sår i en finger. Kom oppjaget til faren og sa "Pappa, sjekk fokkefingeren min da?" Vi ler ennå. I hans verden var det lillefinger, ringfinger, fokkefinger, langfinger og tommeltott. Så nå må barneregler skrives om. Ikke vet vi hvor han hadde det fra bare så det er sagt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Minner meg om når poden var veldig liten, og hadde fått et sår i en finger. Kom oppjaget til faren og sa "Pappa, sjekk fokkefingeren min da?" Vi ler ennå. I hans verden var det lillefinger, ringfinger, fokkefinger, langfinger og tommeltott. Så nå må barneregler skrives om. Ikke vet vi hvor han hadde det fra bare så det er sagt. Hehe, snodig hvor unger får de rare ordene fra! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Er ikke du døv? Jo, men jeg er en racer i munnavlesning ;-) 0 Siter
Anki Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Er tante til en herlig tulle som hadde "ikkekorn" på terassen. Det var søte ekorn ja ) "Gokkgokk" sier nevøen min (2 år 5 mnd) om ekorn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.