Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjelleren står under vann etter en lekasje som kom i natt.

Men det går ikke ann og få takk i forsikringsselskapet på grunn av streik. Så Når skal jeg få gjort noe med det?

De må jo Takste det før jeg kan gjøre noe med det, viss ikke får jeg ikke noe igjen...

Jeg syns alle streiker for tiden. Norge må jo være et det landa som det er best og jobbe i. De fleste av oss tjener bra.

Likevel er det vel her det sytter mest også....

Jeg veit det er mange som er uenig med meg , men noen er vel enig også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!!! Ring skadebegrensningsfirma hvis de ikke er i streik!

For dette er viktig, altså, er redd du kan få problemer hvis du ikke prøver å berge som best du kan. ISS her driver med skadebegrensning. Jeg ville absolutt hørt etter.

Skrevet

Oi!!! Ring skadebegrensningsfirma hvis de ikke er i streik!

For dette er viktig, altså, er redd du kan få problemer hvis du ikke prøver å berge som best du kan. ISS her driver med skadebegrensning. Jeg ville absolutt hørt etter.

Takk skal du ha.

Mannen min er satt på "oppdraget"..!

Skrevet

Takk skal du ha.

Mannen min er satt på "oppdraget"..!

Har dere fått hjelp nå?

• 2 uker senere...
Skrevet

Har dere fått hjelp nå?

Alt har nesten ordnet seg nå. snikkrene skal komme i morgen og ordne det denne uka...

Heldigvis for vi betalt for at det tok så lang tid...:)

Og skaden ble jo større enn det den trengte og bli. Men nå skal det altså fikses

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...