Gå til innhold

Bladet Mamma, hørt om det?

Anbefalte innlegg

Gjest Karoline M
Skrevet

Ei dame ringte meg nylig og ville selge meg bladet Mamma.. Hun sa at det var et nytt blad som passet for mødre/foreldre med barn opp til 13 år.

Noen som har erfaring med dette bladet? Er det bra eller??

Videoannonse
Annonse
Gjest Settlers
Skrevet

Jeg synes at det er et veldig bra blad :-) Men det er ikke særlig nytt lenger det nå?

Skrevet

Har abonnert på det i over et år, men da var det ganske nytt, tror jeg begynte å abonnere på nr 2 eller noe. Så om det kan kalles NYTT nå er vel et definisjonsspørsmål.

Abonnerer på både Mamma og Foreldre&Barn, og pløyer gjennom begge med stor interesse, men føler at Mamma kanskje er litt mer for unge nye mødre med et barn og kanskje Foreldre&Barn passer mer til de som har mange unger og har vært mamma i "alle år"...

Næh, vet ikke jeg... Tror jeg kommer til å fortsette med begge bladene så lenge vi ikke må stoppe pga økonomi.

Skrevet

Har bare lest det et par ganger, pleier ikke kjøpe pga at det er dyrt! 59 kr eller noe. Klart abbonement blir jo billigere, men likevel.

Skrevet

Jeg synes Foreldre&Barn er bedre.

Men jeg er ikke så glad i mote og kjendis-mamma-reportasjer

Gjest togli
Skrevet

Jeg liker godt bladet "Mamma", men det er ikke alltid like lett å få tak i det. Noen Narvesenkiosker har bladet.

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker godt bladet "Mamma", men det er ikke alltid like lett å få tak i det. Noen Narvesenkiosker har bladet.

Hva står det i det?

Gjest togli
Skrevet

Hva står det i det?

Jeg synes på en måte det kan ligne på "Det Nye", men i en mer "moden" form. Bladet inneholder både intervjuer med kjendiser (om mammarollen), litt motestoff osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...