Gjest Karoline M Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ei dame ringte meg nylig og ville selge meg bladet Mamma.. Hun sa at det var et nytt blad som passet for mødre/foreldre med barn opp til 13 år. Noen som har erfaring med dette bladet? Er det bra eller?? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes at det er et veldig bra blad :-) Men det er ikke særlig nytt lenger det nå? 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har abonnert på det i over et år, men da var det ganske nytt, tror jeg begynte å abonnere på nr 2 eller noe. Så om det kan kalles NYTT nå er vel et definisjonsspørsmål. Abonnerer på både Mamma og Foreldre&Barn, og pløyer gjennom begge med stor interesse, men føler at Mamma kanskje er litt mer for unge nye mødre med et barn og kanskje Foreldre&Barn passer mer til de som har mange unger og har vært mamma i "alle år"... Næh, vet ikke jeg... Tror jeg kommer til å fortsette med begge bladene så lenge vi ikke må stoppe pga økonomi. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har bare lest det et par ganger, pleier ikke kjøpe pga at det er dyrt! 59 kr eller noe. Klart abbonement blir jo billigere, men likevel. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes Foreldre&Barn er bedre. Men jeg er ikke så glad i mote og kjendis-mamma-reportasjer 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker godt bladet "Mamma", men det er ikke alltid like lett å få tak i det. Noen Narvesenkiosker har bladet. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker godt bladet "Mamma", men det er ikke alltid like lett å få tak i det. Noen Narvesenkiosker har bladet. Hva står det i det? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hva står det i det? Jeg synes på en måte det kan ligne på "Det Nye", men i en mer "moden" form. Bladet inneholder både intervjuer med kjendiser (om mammarollen), litt motestoff osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.