EllaJo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hvor i Trondheim selger de Jelly Beans?? Ser på hjemmesiden at de har den i Olav Tryggvasonsgt (er det Byhaven?) og på Heimdal. Selger de det andre steder i byen? 0 Siter
Mañana Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har de ikke på den godteributikken ved NOVA da? 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Har de ikke på den godteributikken ved NOVA da? Hvor blir det da? Er ikke helt kjent i byen 0 Siter
Mañana Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hvor blir det da? Er ikke helt kjent i byen NOVA kino i Olav Tryggvason, nære Bakke bro. Der du ser et solstudio er det ei gate innover, der er det en godteributikk som selger masse fine saker:) 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 NOVA kino i Olav Tryggvason, nære Bakke bro. Der du ser et solstudio er det ei gate innover, der er det en godteributikk som selger masse fine saker:) Ok, takk! Skal ha med meg et kart så jeg finner frem..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ok, takk! Skal ha med meg et kart så jeg finner frem..... Vet du hvor Olavshallen er? På den andre siden av Olav Tryggvasonsgt, inn veita mot Lilletorget / Cicingnons plass. Tror den heter Sjokoladebutikken rett og slett. Var der senest i dag og kjøpte jelly beans så de har det ja! ) 0 Siter
EllaJo Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Vet du hvor Olavshallen er? På den andre siden av Olav Tryggvasonsgt, inn veita mot Lilletorget / Cicingnons plass. Tror den heter Sjokoladebutikken rett og slett. Var der senest i dag og kjøpte jelly beans så de har det ja! ) Takk! Tror jeg vet hvor det er... skal kjøre bil til Trondheim alene (for første gang), så jeg har lagt frem kart og kompass for å finne frem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.