Gå til innhold

Jelly Beans (Trondheim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Trondheim selger de Jelly Beans?? Ser på hjemmesiden at de har den i Olav Tryggvasonsgt (er det Byhaven?) og på Heimdal. Selger de det andre steder i byen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke på den godteributikken ved NOVA da?

Skrevet

Har de ikke på den godteributikken ved NOVA da?

Hvor blir det da? Er ikke helt kjent i byen

Skrevet

Hvor blir det da? Er ikke helt kjent i byen

NOVA kino i Olav Tryggvason, nære Bakke bro. Der du ser et solstudio er det ei gate innover, der er det en godteributikk som selger masse fine saker:)

Skrevet

NOVA kino i Olav Tryggvason, nære Bakke bro. Der du ser et solstudio er det ei gate innover, der er det en godteributikk som selger masse fine saker:)

Ok, takk! Skal ha med meg et kart så jeg finner frem.....

Skrevet

Ok, takk! Skal ha med meg et kart så jeg finner frem.....

Vet du hvor Olavshallen er? På den andre siden av Olav Tryggvasonsgt, inn veita mot Lilletorget / Cicingnons plass. Tror den heter Sjokoladebutikken rett og slett. Var der senest i dag og kjøpte jelly beans så de har det ja! :o)

Skrevet

Vet du hvor Olavshallen er? På den andre siden av Olav Tryggvasonsgt, inn veita mot Lilletorget / Cicingnons plass. Tror den heter Sjokoladebutikken rett og slett. Var der senest i dag og kjøpte jelly beans så de har det ja! :o)

Takk! Tror jeg vet hvor det er... skal kjøre bil til Trondheim alene (for første gang), så jeg har lagt frem kart og kompass for å finne frem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...