Gjest ...Prompenissen Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har den aller verste grad av "toalett-humor"...sikkert stagnert i anal-fasen eller oral-fasen eller hva det nå var Freud maste om. Kan nesten ikke høre ordet "promp" eller "rompe" uten å fnise.... Noen som har noen sånne morsomme historier i den forbindelse? Sånne ordentlig morsomme prompe-historier, helst litt pinlige..hehe 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har ingen historie, men har en link til en sketsj: http://www.sol.no/underholdning/humor/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Tja, jeg vet ikke om denne er god nok for voksne "prompe-prat-elskere", men litt morsom er den.. Minstejenta mi (2 år gammel nå i mai) satt i skolens gymsal på 17.mai. Hun hadde drukket endel brus og rapa plutselig ganske høyt. Da henvendte hun seg høyt og tydelig til meg og sa: "Ej raaaapa!" Jeg hysjet litt på henne og håpet at ingen hørte henne (var jo fullt av folk der..). Hun gjentok enda høyere: "EJ RAAAAPA!!!" "Hysj" sier jeg så vennlig jeg kan. Da blir hun sinna og sier enda høyere (om mulig?): "EJ RAAAAPA _OG_ PROMPA!!" 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Tja, jeg vet ikke om denne er god nok for voksne "prompe-prat-elskere", men litt morsom er den.. Minstejenta mi (2 år gammel nå i mai) satt i skolens gymsal på 17.mai. Hun hadde drukket endel brus og rapa plutselig ganske høyt. Da henvendte hun seg høyt og tydelig til meg og sa: "Ej raaaapa!" Jeg hysjet litt på henne og håpet at ingen hørte henne (var jo fullt av folk der..). Hun gjentok enda høyere: "EJ RAAAAPA!!!" "Hysj" sier jeg så vennlig jeg kan. Da blir hun sinna og sier enda høyere (om mulig?): "EJ RAAAAPA _OG_ PROMPA!!" Hihi.. morsomt 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har ingen historie, men har en link til en sketsj: http://www.sol.no/underholdning/humor/ Hi-hi! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.