Gjest ikke noe party girl Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har aldri klart å drikke alkohol to dager på rad. Uansett om jeg ikke drikker så mye første dagen, så frister det ikke med en ny fest kvelden etter. Blir bare sittende å være stille og kjedelig. Nå i juni er det utrulig mye festligheter og jeg har lyst å være med på dette, men hvordan komme i form to dager på rad? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Press ned de første drinkene. Går fint det. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Begynn med noen skarpe drinker eller shotter. Tyrkisk pepper anbefales 0 Siter
Tralla Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Nå er det ikke ofte jeg er på fest lenger, men de få gangene det skjer at jeg skal drikke to kvelder på rad, så går det utrolig bra. Sier som regel at vi skal ta det med ro den første kvelden, men det går IKKE. Blir full fres og gjerne nachspiel også. Men tar alltid en zyrtec før jeg legger meg og drikker litt og gjerne litt mat (blir sjelden til at jeg husker det da men...) Blir like forundret hver gang av at jeg greier å drikke dagene etter også, men tror kanskje det har med at jeg er innstilt på det. Men utstyr deg med en zyrtec, drikk masse vann i løpet av kvelden og spis gjerne nattmat. Lykke til! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Må du drikke for å være med på festligheter da? *Gammel og satt* 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Press ned de første drinkene. Går fint det. Akkurat det jeg skulle si:) men fyttirakkeren så ekle de første slurkene er... men såå går alt så mye bedre;) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Nå er det ikke ofte jeg er på fest lenger, men de få gangene det skjer at jeg skal drikke to kvelder på rad, så går det utrolig bra. Sier som regel at vi skal ta det med ro den første kvelden, men det går IKKE. Blir full fres og gjerne nachspiel også. Men tar alltid en zyrtec før jeg legger meg og drikker litt og gjerne litt mat (blir sjelden til at jeg husker det da men...) Blir like forundret hver gang av at jeg greier å drikke dagene etter også, men tror kanskje det har med at jeg er innstilt på det. Men utstyr deg med en zyrtec, drikk masse vann i løpet av kvelden og spis gjerne nattmat. Lykke til! Nattmat ja, det er ufattelig så godt det smaker 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149195933' post='3144644] Drikke rundt! Partey *frustrert* Du er visst bedre til alt du? hehehe får visst finne meg i det, orker jo ikke trene på alt heller *sukk* 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hiv innpå et par tequila så hjelper det på ) Jeg er heller ikke så glad i å drikke alkohol to dager på rad men dette er den eneste løsningen ;o) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 *frustrert* Du er visst bedre til alt du? hehehe får visst finne meg i det, orker jo ikke trene på alt heller *sukk* He he.. Husk jeg er noe yngre enn deg.. Tipper du var lik meg da du var min alder 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149196180' post='3144656] He he.. Husk jeg er noe yngre enn deg.. Tipper du var lik meg da du var min alder Takk for trøsten:) hehe morsomt på dol i dag... er ikke helt alzheimer ennå da;) bare litt sånn "light"!! *humre* 0 Siter
Gjest ikke noe party girl Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Må du drikke for å være med på festligheter da? *Gammel og satt* Ja, det må jeg. Trenger litt for å få opp stemninga når jeg sitter sammen med andre som drikker. Blir litt sånn sosial greie 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Takk for trøsten:) hehe morsomt på dol i dag... er ikke helt alzheimer ennå da;) bare litt sånn "light"!! *humre* *LOL* Er preget av den "lighten" jeg og.. Lurer på hvordan jeg er om noen år? 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149196444' post='3144674] *LOL* Er preget av den "lighten" jeg og.. Lurer på hvordan jeg er om noen år? *bekymret* Det sies jo at jo gærnere jo bedre! vi får trøste oss med det... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 *bekymret* Det sies jo at jo gærnere jo bedre! vi får trøste oss med det... Ja.. og jeg har det generelt godt for tiden, så det kan jeg tro på! Hurra for oss 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149196737' post='3144688] Ja.. og jeg har det generelt godt for tiden, så det kan jeg tro på! Hurra for oss *glis* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Når jeg var tjue var ikke det noe problem. Nå som jeg er 36 og trebarnsmor kommer det ikke lenger på tale å prøve engang ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Akkurat det jeg skulle si:) men fyttirakkeren så ekle de første slurkene er... men såå går alt så mye bedre;) Neida. Det går så fint så. 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Neida. Det går så fint så. går greit ja, men hadde vært fint om det var mulig og "hoppe" over de første slurkene dag 2! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.