ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 går greit ja, men hadde vært fint om det var mulig og "hoppe" over de første slurkene dag 2! ;-) Tja. Sjelden jeg drikker meg så full at jeg ikke orker en fest dagen derpå, men det har vel vært et par episoder på en eller annen hyttetur eller sydentur hvor de første par øl-ene ikke akkurat har smakt som øl bør smake. Altså: Tidligere drakk jeg meg ofte så full, men det er så lenge siden at jeg ikke helt husker hvordan det var. 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Tja. Sjelden jeg drikker meg så full at jeg ikke orker en fest dagen derpå, men det har vel vært et par episoder på en eller annen hyttetur eller sydentur hvor de første par øl-ene ikke akkurat har smakt som øl bør smake. Altså: Tidligere drakk jeg meg ofte så full, men det er så lenge siden at jeg ikke helt husker hvordan det var. men dag 2 er vanskelig og komme igang med uansett synes jeg, man får bare svelge unna så blir det festlig ganske raskt:-) men dag 3!! Neitakk! hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 men dag 2 er vanskelig og komme igang med uansett synes jeg, man får bare svelge unna så blir det festlig ganske raskt:-) men dag 3!! Neitakk! hehe Det går fint det også. Er man på tur så er man på tur. 0 Siter
sheba Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det går fint det også. Er man på tur så er man på tur. *grøss* nei da trenger jeg en hviledag, men så er jeg passert 40 da!! hehehe 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Husk at du skal alltid drikke "oppover" styrke. Drikke det svakeste først- og avslutte med det sterke. Dag 2, kan det være greit å slenge innpå en liten kjapp en, en shot av noe slag, ikke så lenge etter du står opp. Altså- reparere. Sov lenge mellom slagene, drikk masse alkoholfritt før du legger deg! 0 Siter
Gjest viaa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 sov hele dagen og ikke stå opp før seeent på kvelden før neste fest 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149195933' post='3144644] Drikke rundt! Partey Inkludert sjampanjefrokost. ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Når jeg var tjue var ikke det noe problem. Nå som jeg er 36 og trebarnsmor kommer det ikke lenger på tale å prøve engang ;-) Hehe, det skal være sikkert og visst. På den tiden trengte man ikke søvn i mellom heller. I helga skal jeg ut, er ikke sikker på om jeg greier å holde meg våken til kl 23 en gang. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hehe, det skal være sikkert og visst. På den tiden trengte man ikke søvn i mellom heller. I helga skal jeg ut, er ikke sikker på om jeg greier å holde meg våken til kl 23 en gang. Det høres omtrent ut som meg det ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Inkludert sjampanjefrokost. ;-) Jaaa! He he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.