Gå til innhold

å drikke to dager på rad

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

går greit ja, men hadde vært fint om det var mulig og "hoppe" over de første slurkene dag 2! ;-)

Tja. Sjelden jeg drikker meg så full at jeg ikke orker en fest dagen derpå, men det har vel vært et par episoder på en eller annen hyttetur eller sydentur hvor de første par øl-ene ikke akkurat har smakt som øl bør smake. :)

Altså: Tidligere drakk jeg meg ofte så full, men det er så lenge siden at jeg ikke helt husker hvordan det var. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Sjelden jeg drikker meg så full at jeg ikke orker en fest dagen derpå, men det har vel vært et par episoder på en eller annen hyttetur eller sydentur hvor de første par øl-ene ikke akkurat har smakt som øl bør smake. :)

Altså: Tidligere drakk jeg meg ofte så full, men det er så lenge siden at jeg ikke helt husker hvordan det var. ;)

men dag 2 er vanskelig og komme igang med uansett synes jeg, man får bare svelge unna så blir det festlig ganske raskt:-) men dag 3!! Neitakk! hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

men dag 2 er vanskelig og komme igang med uansett synes jeg, man får bare svelge unna så blir det festlig ganske raskt:-) men dag 3!! Neitakk! hehe

Det går fint det også. Er man på tur så er man på tur. :)

Skrevet

Det går fint det også. Er man på tur så er man på tur. :)

*grøss* nei da trenger jeg en hviledag, men så er jeg passert 40 da!! hehehe

Gjest Debra irl
Skrevet

Husk at du skal alltid drikke "oppover" styrke. Drikke det svakeste først- og avslutte med det sterke.

Dag 2, kan det være greit å slenge innpå en liten kjapp en, en shot av noe slag, ikke så lenge etter du står opp. Altså- reparere.

Sov lenge mellom slagene, drikk masse alkoholfritt før du legger deg!

Skrevet

sov hele dagen og ikke stå opp før seeent på kvelden før neste fest

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149195933' post='3144644]

Drikke rundt!

Partey

Inkludert sjampanjefrokost. ;-)

Skrevet

Når jeg var tjue var ikke det noe problem. Nå som jeg er 36 og trebarnsmor kommer det ikke lenger på tale å prøve engang ;-)

Hehe, det skal være sikkert og visst. På den tiden trengte man ikke søvn i mellom heller.

I helga skal jeg ut, er ikke sikker på om jeg greier å holde meg våken til kl 23 en gang.

Gjest togli
Skrevet

Hehe, det skal være sikkert og visst. På den tiden trengte man ikke søvn i mellom heller.

I helga skal jeg ut, er ikke sikker på om jeg greier å holde meg våken til kl 23 en gang.

Det høres omtrent ut som meg det ;-)

Angelica :o)
Skrevet

Inkludert sjampanjefrokost. ;-)

Jaaa! He he :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...