Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har en ny Nokia 6020 og de siste to dagene har den oppført seg veldig merkelig. Som meldingstone har jeg bare ett lite, diskret pip, men i går begynte den plutselig å dure i det standard Nokia-signalet! Jeg sjekker hva den er innstilt på, men nei, der står det ett pip. Den gir standard signal i noen meldinger før den går tilbake til ett pip igjen. Så ett pip i noen meldinger før den setter i gang med de infernalske Nokia-hylene på nytt! Jeg har ikke endret på noe som helst og den kan både pipe diskret og ule som et uvær på meldinger fra samme avsender-telefon. Hva skjer!? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 sikkert klikka litt... Men den er jo helt ny! Hatt den en mnds tid bare. Ikke har den falt i golvet eller vært våt heller. 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Men den er jo helt ny! Hatt den en mnds tid bare. Ikke har den falt i golvet eller vært våt heller. kan være at det er noe som er galt med den da.... hvis det fortsetter så kan du jo klage på den... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Forskjell på MMS og SMS kanskje? Jeg har ennå ikke klart å få telefonen til å sende og motta mms, har prøvd etter både Nokias og Chess' sine sider, men det funker ikke. ( Må få rota meg til å kontakte en av dem en dag. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Har du forskjellige signaler på forskjellige grupper kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Har du forskjellige signaler på forskjellige grupper kanskje? Nei, den gir jo ulike meldinstoner fra gang til gang på samme nummer også. *Skjønner ingenting* 0 Siter
Gemini Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Så sant du ikke bruker ulike profiler (for fx handsfree, stille/vibrasjon og normal), så er det vel noe galt med telefonen. En software-oppgradering kan kanskje gjøre susen, ellers må forhandler ta den inn og fikse på den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Så sant du ikke bruker ulike profiler (for fx handsfree, stille/vibrasjon og normal), så er det vel noe galt med telefonen. En software-oppgradering kan kanskje gjøre susen, ellers må forhandler ta den inn og fikse på den. Ingen ulike profiler. Nå har jeg prøvd å skru den av og på igjen, kanskje det hjelper? 0 Siter
Gemini Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ingen ulike profiler. Nå har jeg prøvd å skru den av og på igjen, kanskje det hjelper? Det er lov å håpe ;-) Joda, det KAN kanskje funke. Hvis ikke må du nok til forhandler og få de til å se på den. Eller kanskje det som sagt kan ordnes med en software-oppgradering. Jeg har en SonyEricsson-telefon som jeg oppgraderte software på, via SE sin nettside. Men om du er usikker, så få heller forhandler til å kikke på telefonen. Det kan jo være noe fysisk galt med den også, ikke nødvendigvis en software-feil. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har ennå ikke klart å få telefonen til å sende og motta mms, har prøvd etter både Nokias og Chess' sine sider, men det funker ikke. ( Må få rota meg til å kontakte en av dem en dag. får du ikke sendt og mottatt mms, så må du ringe og åpne for mms.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 får du ikke sendt og mottatt mms, så må du ringe og åpne for mms.... Jeg har prøvd og prøvd og prøvd.... En eller annen gang når jeg orker skal jeg prøve å kontakte Nokia eller Chess for hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.