Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jada, jeg begynte å se på Ikea sine sider igjen... ) Holder på å lage med "ønskeliste" over hva jeg absolutt kan tenke meg å kjøpe... *Sukk* Kjøkkenet må ha flere skap og jeg får mer og mer lyst til å skifte ut den gamle delen av innredningen også - og der var det en aldeles nyyyydelig tv-benk som jeg har skikkelig lyst på! *Kikker bort på det gamle vitrineskapet* Er det mulig å hvit-beise et syrelutet vitrineskap i furu tro? Noen som har gjort det? Jævlig mye arbeide eller? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har en venninne som malte et syrelutet vitrineskap, det ble veldig fint, det. Var visst ikke så vanskelig påstår hun. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Har en venninne som malte et syrelutet vitrineskap, det ble veldig fint, det. Var visst ikke så vanskelig påstår hun. Hmm... Best å vente til det er flyttet kanskje, men jeg skal sannelig prøve! Går vel med mengder med maskeringstape antar jeg. ) Bakveggen inni ser ut som smalt panel, blir kanskje fint med en annen farge på den? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hmm... Best å vente til det er flyttet kanskje, men jeg skal sannelig prøve! Går vel med mengder med maskeringstape antar jeg. ) Bakveggen inni ser ut som smalt panel, blir kanskje fint med en annen farge på den? Eller kanskje bare beholde den trefarget, og hvitbeise resten? Vi skal ha kjøkken fra IKEA nå. Vurderer å kjøpe det hvite som heter Ädel.. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 jeg sitter som limt her og på itunes. pokkers.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Eller kanskje bare beholde den trefarget, og hvitbeise resten? Vi skal ha kjøkken fra IKEA nå. Vurderer å kjøpe det hvite som heter Ädel.. Jeg skal ha det hvite som heter Ståt, ser ut som smalpanel og jeg synes det er sååå fint! ) Men jeg tror jeg hvitbeiser hele vitrineskapet, ja, unntatt glasset da selvfølgelig! ;o) Kanskje. Finserviset som skal stå inni er helt hvitt det også så jeg er ikke helt sikker. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg skal ha det hvite som heter Ståt, ser ut som smalpanel og jeg synes det er sååå fint! ) Men jeg tror jeg hvitbeiser hele vitrineskapet, ja, unntatt glasset da selvfølgelig! ;o) Kanskje. Finserviset som skal stå inni er helt hvitt det også så jeg er ikke helt sikker. Jeg var en stund helt sikker på at vi skulle ha Ståt i hvitt vi også - syns det er kjempefint! ) Det er mye kjøkken for pengene det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Jeg var en stund helt sikker på at vi skulle ha Ståt i hvitt vi også - syns det er kjempefint! ) Det er mye kjøkken for pengene det. Den ene søstra mi har en del Ståt og det er veldig fint ja. Har regnet og telt (og håper det blir plass) og kommet til at 4 overskap, 1 enkelt og 1 dobbelt underskap, to skuffseksjoner, benkeplate og småtterier (som håndtak og lyslist mm) blir like under 6000,-! Ikke ille det! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Den ene søstra mi har en del Ståt og det er veldig fint ja. Har regnet og telt (og håper det blir plass) og kommet til at 4 overskap, 1 enkelt og 1 dobbelt underskap, to skuffseksjoner, benkeplate og småtterier (som håndtak og lyslist mm) blir like under 6000,-! Ikke ille det! Det er ikke noe dårlig kvalitet på kjøkkenet heller, selv om det er rimelig. Mange smarte løsninger og detaljer man kan velge, har jeg funnet ut. Det eneste jeg er misfornøyd med, er at vi ikke kan bygge inn/integrere kjøleskapet, standardmålene er for smale og gjør at man må kjøpe kjøleskap fra IKEA hvis det skal passe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.