Gå til innhold

Kan ikke fordra politiet

Anbefalte innlegg

Gjest ejhrwkjerh-jenta
Skrevet

Jeg kjenner jeg begynner å koke hver gang jeg ser en politibil på vegen for tida. Jeg skal ikke dra alle under en kam, men mange er utrolig spydige, og jeg har opplevd å bli klådd på, slått, lyvet til. Når jeg har fortalt andre sjefs-politibetjenter om overgrep, så har det bare blitt feid under teppet. Det er virkelig skremmendes. Forrige helg eglet de seg innpå meg da jeg var på byen, så jeg eksploderte til slutt og ble kastet på glattcelle. Jeg er absolutt ingen hissig person, og jeg har plettfritt rulleblad.

Er det flere som føler det samme som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert.

"......................................."

Skrevet

Skulle gjerne hørt politiets versjon av hendelsen forrige helg......

Skrevet

Jeg skulle gjerne blitt klådd litt på av en kjekk politimann i uniform jeg... ;o)

Skrevet

"Er det flere som føler det samme som meg?"

Neppe.

Skrevet

Jeg skulle gjerne blitt klådd litt på av en kjekk politimann i uniform jeg... ;o)

he-he....tviler ikke:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det skulle jeg også.

De gangene jeg selv har opplevd lignende hendelser, og hvor folka i ettertid har sagt noe tilnærmet det samme som fyren over (dog kanskje ikke like ekstremt), har det vært forholdsvis enkelt å forstå politiets reaksjon - i hvert fall for alle andre enn den direkte involverte. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De få gangene jeg har vært i nærkontakt med politiet har de opptrådt veldig høflig og respektfullt overfor meg.

Så jeg kan nok ikke si meg enig med deg.

Skrevet

Hvorfor skulle politiet egle seg innpå deg på byen, da? Sånn helt uten grunn. Det høres litt rart ut. Og når du så eksploderte, så måtte det kanskje glattcelle til?

Jeg tror politiet er som Fantomet: Snill mot de snille og hard mot de harde (eller hva det nå heter ...).

;o)

mil1365380270
Skrevet

Følelsen er nok gjensidig. I helgen er det mangel på glattceller ofte, så at de spanderte en på deg, tyder på at du trengte den mer enn mange andre.

Gjest ejhrwkjerh-jenta
Skrevet

Tror ikke du hadde likt deg om du hadde vært i min situasjon og blitt klådd på. De andre politimennene var utenfor og snakket med noen, og jeg var alene sammen med en bak i politibilen. Denne politimannen var faren til en venninne som jeg var mye sammen med i barndommen. Han trodde sikkert jeg var så dritings at jeg ikke kom til å huske denne episoden, men saken var at jeg bare hadde drukket 2-3 øl og var veldig syk.

Skrevet

Tror ikke du hadde likt deg om du hadde vært i min situasjon og blitt klådd på. De andre politimennene var utenfor og snakket med noen, og jeg var alene sammen med en bak i politibilen. Denne politimannen var faren til en venninne som jeg var mye sammen med i barndommen. Han trodde sikkert jeg var så dritings at jeg ikke kom til å huske denne episoden, men saken var at jeg bare hadde drukket 2-3 øl og var veldig syk.

Jeg mente det som en fleip, men hadde ikke hatt noe imot det i edru tilstand. Det du sier er jo noe helt annet og skal selvfølgelig ikke forekomme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...