Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hallon
Skrevet

bikini, badedrakt, bikini, badedrakt.... håpet at alle skulle være enige, hehe! men akk nei.. føler meg o veldig utillpass på stranda uansett.... gruer meg skikkelig til bading nå, slipper liksom ikke unna det. og jeg liker jo egentlig å sole og bade....

uffamei, hvorfor kan jeg ikke bare være tynn......

Videoannonse
Annonse
ikke fast nick
Skrevet

Drit i hva andre mener og kle deg som du vil!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du vet vel hva du selv trives best i? I så fall går du i det.

Drit i hva andre måtte mene.

Skrevet

bikini eller badedrakt?? DU ER FLOTT SOM DU ER!

kle deg i hva du føler for, håper du kan komme over denne følelsen... har ei venninne som er som du, eller VAR som du, nå gir hun blaffen og ingen bryr seg:-) det er faktisk sant at usikkerhet leses som en åpen bok. du er flott som du er... hva som skjer etterpå vet du bare selv, men tro for all del på deg selv:-)

bugge -jenta
Skrevet

Kjøp deg et slikt omslag du kan snurre rundt deg, og knytte i siden. Det er helt toppp hvis en må vandre litt rundt, enten en har bikini eller badedrakt på seg.

Jeg ville gått for bikini, for jeg forbinder badedrakt mer med svømmebasseng, og tror en vekker vel så mye oppsikt i badedrakt,(hvis det er det en vil unngå) siden de fleste går i bikini på stranda. Men det spiller ingen rolle egentlig.

Ellers kjenner jeg følelsen av å gru seg til den første bikinidagen. Gjør det hvert år, slank eller ikke. Men livet er for kort til å ikke nyte sommer, sol og badeliv. (i mange år gjorde jeg det ikke, dessverre) Å ta fire- fem soltimer kan være greit, da føler en ikke seg så oppsiktsvekkende på grunn av hvitfargen.(jeg er så innmari bleik at jeg føler jeg lyser opp.)

Se rundt deg på stranda, og du vil raskt se at det ikke er baywatch-kropper rundt deg.

Håper du klarer å nyte sommeren, og mange liker en litt frodig kvinne også.

Ellers tenker jeg litt fandenivoldsk at jeg er da søren meg ikke satt på denne jorda for å behage ethvert menneske som ser meg.(det tenker jeg på litt dårlige selvtillitsdager rundt kropp og slikt) Jeg skal nyte dagen og kose meg, andre får tenke og gjøre som de vil. Jeg er fri til å gjøre som jeg vil.

Folk flest er dessuten mer opptatt av hvordan de selv ser ut i bikini tror jeg, så de har ikke tid til å se på deg:o)

Jeg går ikke rundt og saumfarer andres kropper på stranda. Jeg styrer med mitt eget og min familie.

Vh

Gjest Shira12
Skrevet

Enig med de andre her, gå i det du føler deg vel i!

Jeg kommer til og gå i en slik bikinibukse sak, så får de bare beundre magen min, med strekkmerker, stort rødt arr, små arr og plaster.

Ett slik omsalgskjørt er jo også kjempe stilig :o)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Enig med de andre her, gå i det du føler deg vel i!

Jeg kommer til og gå i en slik bikinibukse sak, så får de bare beundre magen min, med strekkmerker, stort rødt arr, små arr og plaster.

Ett slik omsalgskjørt er jo også kjempe stilig :o)

Enig .. stort, i lett stoff. Og er man litt valkete, er det utrolig hvos mye det hjelper å få bort hvitfargen.

Gjest Shira12
Skrevet

Enig .. stort, i lett stoff. Og er man litt valkete, er det utrolig hvos mye det hjelper å få bort hvitfargen.

Jeg blir bare rød jeg... Og fregnete i fjeset :o)

Gjest togli
Skrevet

Vet du hva.. Jeg synes faktisk det ser en smule "tantete" ut med badedrakt når man er overvektig. En god bikini ser uansett bedre ut!

Ta en sjekk på badestranda. Ingen ser like ut og jeg er ganske sikker på at ingen bryr seg med hvordan du ser ut!

Før deg med stolthet og vær glad i deg selv uansett vekt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...