Lurveline Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Så var siste episode av prison break ferdig for denne sesongen. Det blir aaalt for lenge å vente til høsten, så derfor lurer jeg på om du vet hvor man kan laste ned denne serien? Hilsen en meget utolmodig: 0 Siter
KaVa Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Dessverre kommer de nye episodene av prison break først til høsten på amerikansk TV også *sukk* 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Dessverre kommer de nye episodene av prison break først til høsten på amerikansk TV også *sukk* Nå banner jeg høyt her, er det virkelig sant? 0 Siter
KaVa Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Nå banner jeg høyt her, er det virkelig sant? http://www.fox.com/prisonbreak/ 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det blir lenge å vente, ja! Lenge siden jeg var hekta på en serie som jeg har vært på denne! Hadde håpet at de hadde kommet med det flyet i går, jeg!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.