Hawkwind Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Three gay men died and were going to be cremated. Their lovers happened to be at the funeral home at the same time and were discussing what they planned to do with the ashes. The first man said, "My Donny loved to fly, so I'll going up in a plane and scatter his ashes in the sky." The second man said, "My Carl was a good fisherman, so I'm going to scatter his ashes in our favorite lake." The third man said, "My Kenny was such a good lover, I think I'm going to dump his ashes in a pot of chili, so he can tear my ass up just one more time." 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Den fortalte jeg i drosjen på vei til et DOL-treff - det var en HØJDARE! *ler* 0 Siter
Gjest seriøst Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Forsto ikke helt den jeg: Hvorfor chilli og sånn ? 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Forsto ikke helt den jeg: Hvorfor chilli og sånn ? Fordi det river så godt i tarmen 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men i den norske utgaven - så ville han koke og spise han -for å få lov til å kjenne han gli ut av tarmen en gang til *smiler søtt* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Forsto ikke helt den jeg: Hvorfor chilli og sånn ? Prøv å innta støre mengder chili - så tror jeg nok svaret blir svært forståelig ;-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men i den norske utgaven - så ville han koke og spise han -for å få lov til å kjenne han gli ut av tarmen en gang til *smiler søtt* Flisa da..! Nå sjokkerer du! Trodde ikke du var sånn, jeg :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Den fortalte jeg i drosjen på vei til et DOL-treff - det var en HØJDARE! *ler* Du får dermed to vulgaritetspoeng, hva du nå enn skal bruke dem til. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men i den norske utgaven - så ville han koke og spise han -for å få lov til å kjenne han gli ut av tarmen en gang til *smiler søtt* Ja, sånn var den norske ja! *Ler godt* 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 *knegg* Men du forresten: Hvorfor heter det funeral HOME??? Pussig! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 *knegg* Men du forresten: Hvorfor heter det funeral HOME??? Pussig! Vet ikke. Får sjekke med folka over dammen jeg skal chatte med i natt, kanskje de vet...? 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du får dermed to vulgaritetspoeng, hva du nå enn skal bruke dem til. :-) Tusen takk det var i grunn sånn gubben falt for meg -*S* 0 Siter
flisa Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Flisa da..! Nå sjokkerer du! Trodde ikke du var sånn, jeg :-) Nå fikk du et innblikk i mitt RL-jeg Som Flisa er jeg for god til å være sann, kan du skjønne.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Tusen takk det var i grunn sånn gubben falt for meg -*S* Hehe...du er ikke som meg da? Hver gang jeg lirer ut av meg noe vulgært så blir jeg kjempeforlegen og rødmer mest av alle...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.