Gå til innhold

Humor - ikke for de fintfølende ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Three gay men died and were going to be cremated.

Their lovers happened to be at the funeral home at the same time and were discussing what they planned to do with the ashes.

The first man said, "My Donny loved to fly, so I'll going up in a plane and scatter his ashes in the sky."

The second man said, "My Carl was a good fisherman, so I'm

going to scatter his ashes in our favorite lake."

The third man said, "My Kenny was such a good lover, I think I'm going to dump his ashes in a pot of chili, so he can tear my ass up just one more time."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fortalte jeg i drosjen på vei til et DOL-treff - det var en HØJDARE! :) *ler*

Gjest seriøst
Skrevet

Forsto ikke helt den jeg: Hvorfor chilli og sånn ?

Skrevet

Fordi det river så godt i tarmen :)

Skrevet

Men i den norske utgaven - så ville han koke og spise han -for å få lov til å kjenne han gli ut av tarmen en gang til :)

*smiler søtt*

Skrevet

Prøv å innta støre mengder chili - så tror jeg nok svaret blir svært forståelig ;-)

Gjest blame
Skrevet

Men i den norske utgaven - så ville han koke og spise han -for å få lov til å kjenne han gli ut av tarmen en gang til :)

*smiler søtt*

Flisa da..! Nå sjokkerer du! Trodde ikke du var sånn, jeg :-)

Skrevet

Den fortalte jeg i drosjen på vei til et DOL-treff - det var en HØJDARE! :) *ler*

Du får dermed to vulgaritetspoeng, hva du nå enn skal bruke dem til.

:-)

Skrevet

*smiler søtt*

Ja, sånn var den norske ja! *Ler godt*

Skrevet

*knegg*

Men du forresten: Hvorfor heter det funeral HOME???

Pussig!

Skrevet

*knegg*

Men du forresten: Hvorfor heter det funeral HOME???

Pussig!

Vet ikke.

Får sjekke med folka over dammen jeg skal chatte med i natt, kanskje de vet...?

Skrevet

Du får dermed to vulgaritetspoeng, hva du nå enn skal bruke dem til.

:-)

Tusen takk :) det var i grunn sånn gubben falt for meg -*S*

Skrevet

Flisa da..! Nå sjokkerer du! Trodde ikke du var sånn, jeg :-)

Nå fikk du et innblikk i mitt RL-jeg :) Som Flisa er jeg for god til å være sann, kan du skjønne....

Skrevet

Tusen takk :) det var i grunn sånn gubben falt for meg -*S*

Hehe...du er ikke som meg da? Hver gang jeg lirer ut av meg noe vulgært så blir jeg kjempeforlegen og rødmer mest av alle...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...