Nathalie Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hei- I går funka Outlook som bare det, men i dag vil den ingenting, og det har ikke skjedd før. Vi har isdn, og jeg har ingen problemer med nettforbindelsen. Jeg kan også gå inn på online og sjekke mail der. Men når jeg prøver å laste ned mail via Outlook klarer den ikke laste ned mailer. Den står lenge og bare prøver og til slutt kommer beskjeder som: A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'pop.online.no', Server: 'pop.online.no', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 Og: A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'pop.online.no', Server: 'pop.online.no', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 Og: A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'pop.domeneshop.no', Server: 'pop.domeneshop.no', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 Jeg har forsøkt å forlenge tida den skal laste ned, men det er ikke det, for den får alltid kontakt umiddelbart. Hva kan ha skjedd? Hva gjør jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.