Gå til innhold

Fobi - behandling

Anbefalte innlegg

bugge -jenta
Skrevet

Jeg er ikke redd for veps, selv om jeg ikke liker å ha dem surrende oppi middagsmaten.

Derimot så har jeg edderkoppskrekk. Det nytter ikke at jeg inderlig godt vet at de i Norge hverken biter eller er giftige, de er skremmende uansett :(

Kjenner meg igjen der du. hadde araknofobi på alvor i tenåra, men har drevet min egen form for eksponeringsterapi, og nå klarer jeg å ta kverken på de som er i huset her, og se på store hvis jeg er forberedt.

Men med meg var det ille, jeg kobla helt ut hvis jeg så en edderkopp bevege seg.

Videoannonse
Annonse
bugge -jenta
Skrevet

Det er jo ikke helt sant da. Jeg blir stukket av flere veps hver eneste sommmer. Det må være et eller annet med meg de ikke liker.

Jeg er ikke allergisk og det er ikke verre enn at det gjør litt vondt, men de stikker. Det er helt sant.

Du skal ikke klage. De vil jo ha deg i hvertfall. Meg vil de ikke ha selv om jeg byr meg frem:o)

petter smart
Skrevet

Stakkars kompis... Jeg gjorde det samme, sto i jordvepsbol, fytterakkeren så vondt...

grøsser..

Stakkars kompis? Det var jo han idioten som tråkka i bolet, de kunne stukket han. Jeg hadde jo ikke gjort dem noenting.

Gjest pekka
Skrevet

Stakkars kompis? Det var jo han idioten som tråkka i bolet, de kunne stukket han. Jeg hadde jo ikke gjort dem noenting.

Huff jeg misforstod innlegget ditt og trodde det var kompisen som ble stukket. Beklager i lange baner, unnskyld!! Stakkars du!! :) (vært uten nett flere dgr, så derfor sen med denne)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...